ابدومینوپلاستیپیکرتراشیعمل بینی

اصلی ترین عوامل برای انجام جراحی(جراحی بینی، پیکرتراشی، لیپو وغیره)

احتمالا تاکنون با کسانی که قصد انجام جراحی زیبایی، یا سابقه انجام آن را دارند، برخورد داشته‌اید. جراحی‌های زیبایی به عنوان بهترین روش برای رفع مشکلات ظاهری و حتی مشکلات داخلی و جسمانی شناخته می‌شوند. به همین دلیل در مدت زمان کم، طرفداران زیادی پیدا کردند. در این بین علت انجام جراحی زیبایی اصلی‌ترین چیزی است که اشخاص را به سمت انجام این جراحی‌ها و پذیرش ریسک‌های آن سوق می‌دهد.

به زبان ساده‌تر، یک شخص باتوجه به بدن خود یا مشکلاتی که دارد، اقدام به جراحی‌های زیبایی مانند ابدومینوپلاستی، پیکرتراشی وغیره می‌کند. بسیاری از پزشکان ماهر مانند ایران لیپوماتیک که سعی در ارائه یک نتیجه بهتر از جراحی زیبایی را دارند، با مراجعه کننده مشورت کرده و ضمن اطلاع از علت انجام جراحی زیبایی، نظرات شخص را در روند جراحی به‌کار می‌گیرند. اکنون در این مقاله قصد داریم با بررسی اصلی‌ترین دغدغه‌های ظاهری اشخاص، بفهمیم که چرا مردم به سمت جراحی‌های زیبایی جذب می‌شوند؟ آیا این جراحی‌ها فقط برای افزایش زیبایی‌های ظاهری انجام می‌شود؟

اصلی ترین معیارهای زیبایی

مسلما در زندگی امروزه معیارهای زیادی وجود دارد که به عنوان معیار زیبایی شناخته می‌شود. برای مثال برخی از اشخاص تناسب اندام، داشتن آمادگی جسمانی کامل و برخی دیگر یک چهره جوان و شاداب را به عنوان معیار زیبایی می‌شناسند. هرکس می‌تواند بسته به سلیقه و علایق خود، معیار خاصی برای زیبایی داشته باشد. البته موضوعی که امروزه اغلب بانوان به‌دنبال آن هستند، داشتن تناسب اندام و چهره جوان و شاداب، آن‌هم بدون چین‌و‌چروک است.

برای دستیابی به این هدف روش‌های متفاوتی وجود دارد. هرکدام از این روش‌ها دارای مزایا و معایب مخصوص خود بوده و می‌تواند در بازده زمانی مختلف محقق شود. آن دسته از اشخاصی که دوست دارند در زمان کمتری به ایده‌آل‌های خود برسند، انجام جراحی‌های زیبایی را انتخاب می‌کنند. به‌نظر شما کدام جراحی زیبایی می‌تواند تاثیر بیشتری در رسیدن به این ایده‌آل‌ها باشد؟

دلیل جراحی زیبایی
دلیل جراحی زیبایی

بروز مشکلات ظاهری و روش های رفع آن

با افزایش سن نشانه‌های مختلفی از پیری در صورت و بدن نمایان می‌شود. بروز چین‌وچروک‌های پوستی، افتادگی و شل بودن بیش از حد پوست، افزایش چربی‌های مازاد و بروز سلولیت‌های پوستی از رایج‌ترین مشکلاتی است که با کهولت سن رخ می‌دهد. با بروز این نشانه‌ها، اعتماد به‌نفس اشخاص برای حضور در جمع از بین رفته و تمایلی برای ورود به جمع‌های مختلف ندارند.

در چنین شرایطی، پیدا کردن یک روش کاربردی و رفع این مشکلات بزرگ‌ترین معجزه برای این اشخاص شناخته می‌شود. انجام جراحی‌های زیبایی دقیقا همان روشی است که می‌تواند به سادگی و طی چند ساعت، تمام مشکلات ظاهری بدن را به صورت کامل از بین ببرد. برای مثال، اگر شخصی از فرم بینی خود رضایت ندارد، می‌تواند با انجام جراحی بینی فرم بهتری به بینی خود دهد. یا اگر کسی با حجم زیادی از چربی‌های مازاد درگیر هستند، می‌توانند با انجام جراحی‌های مانند ابدومینوپلاستی، پیکرتراشی و لیپوماتیک، از شر تمام چربی‌های مازاد خلاص شوند.

رفع مشکلات داخلی و جسمی با جراحی های زیبایی

رفع مشکلات ظاهری و افزایش زیبایی صورت و بدن یکی از جنبه‌های علت انجام جراحی زیبایی است. جنبه دیگری از علت انجام جراحی زیبایی، رفع مشکلات داخلی و جسمی است. شاید با خود تصور کنید که جراحی‌های زیبایی چندان تاثیری در سیستم‌های داخلی بدن ندارند؛ اما برخلاف این عقیده، انجام جراحی‌های زیبایی می‌تواند باعث رفع بسیاری از مشکلات جسمی اشخاص شود.

این مشکلات می‌تواند شامل اضافه وزن بیش از حد، مشکلات تنفسی وغیره باشد. به زبان ساده‌تر، نوع ژنتیک و سبک زندگی برخی از اشخاص به‌صورتی است که پس از گذشت چندسال، با مشکلات جسمانی مختلف یا بیماری‌های زمینه‌ای روبرو هستند. علاوه بر آن، افزایش وزن و افزایش چربی‌های مازاد باعث افزایش چربی خون، کلسترول بالا و بسیاری از مریضی‌های دیگر می‌شود. در این شرایط جراحی‌های زیبایی بهترین راهکار برای رفع این دسته از مشکلات است.

برای مثال برخی از اشخاص به صورت مادرزاد با مشکلات تنفسی روبه‌رو هستند. این اشخاص می‌توانند با انجام جراحی بینی و جابه‌جایی غضروف‌ها یا استخوان‌بندی بینی، مشکلات تنفسی شخص را رفع کنند. علاوه بر آن، بسیاری از اشخاصی که به دلیل چاقی و چربی‌های مازاد با مشکلات کلیوی، قلبی وغیره درگیر هستند می‌توانند با انجام جراحی‌های پیکرتراشی یا ابدومینوپلاستی از شر چربی‌های مازاد خلاص شده و سلامت جسمی خود را تضمین کنند.

جراحی زیبایی و علل آن
جراحی زیبایی و علل آن

علت و انتخاب های درست در جراحی

قطعا داشتن یک اندام و چهره خوب باعث افزایش اعتماد به‌نفس می‌شود. در این بین نکته مهمی وجود دارد که هرکس پیش از بررسی علت انجام جراحی زیبایی به آن توجه کند. همانطور که گفتیم امروزه جراحی‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند انواع مشکلات داخلی و تنفسی اشخاص را به سادگی حل کند. در بین تمام این روش‌ها، هر شخص باید به دنبال روش یا جراحی باشد که بیشترین توانایی در حل مشکل را داشته باشد.

به زبان ساده‌تر، اگر شخصی با مشکلات تنفسی یا خروپف‌های شدید درگیر است، می‌تواند کامل‌ترین جراحی در عرصه جراحی‌های بینی را بررسی کرده و پس از آن با یک مشاوره درست، بهترین تصمیم را برای رفع مشکل بگیرد. از آنجایی که علاوه بر جراحی بینی، روش‌های دیگری مانند فیلر بینی هم وجود دارد، هرکس باید بسته به نوع مشکل خود، علت انجام جراحی زیبایی را بررسی کرده و سپس تصمیم درستی بگیرد.

مشاوران کاربلد در کلینیکی معتبر!

اگر جزو آن دسته از اشخاصی هستید که چندان آگاهی و شناختی از چگونگی روندهای جراحی یا تاثیرات آن ندارید، اصلا نگران نباشید. اولین قدم برای کسب آگاهی درمورد جراحی‌های مختلف و علت انجام جراحی زیبایی، مطالعه درمورد هرجراحی، مشکلات جسمی خود شخص و صحبت کردن با مشاورین درست است. اگر به هر دلیل با مشاورین درست آشنایی ندارید، می‌توانید با مشاورین ما در کلینیک ایران لیپوماتیک در ارتباط باشید.

مشاورین ما با برگزاری چند جلسه مشاوره و صحبت با شما، علت انجام جراحی زیبایی را بررسی کرده و باتوجه به انتظاراتتان، بهترین روش برای رفع مشکلات داخلی و حتی ظاهری را به شما پیشنهاد می‌دهند. پس با یک تصمیم درست و انجام آن، از زندگی و زیبایی خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا