پیکرتراشیلیپوماتیکلیفت صورت

پر هزینه ترین عمل جراحی

آیا با جراحی‌های زیبایی و هزینه‌های آن آشنایی دارید؟ جراحی‌های زیبایی به عنوان محبوب‌ترین و مشهورترین عمل‌ها شناخته می‌شوند. درواقع عملکرد و تاثیرات جراحی‌های زیبایی به حدی است که باعث شهرت و محبوبیت آن شده است. البته این عملکرد و تاثیر مثبت فقط در شهرت این نوع جراحی‌ها تاثیر نداشت، بلکه باعث افزایش هزینه‌های آن هم شد. جراحان با بررسی عملکرد جراحی‌های مانند تزریق چربی وغیره، به شناسایی پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی می‌پردازند.

پزشکان باتجربه مانند دکتر علی اکبر مروتی، عوامل زیادی را در تعیین هزینه‌های یک جراحی موثر می‌دانند. پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی آن دسته از عمل‌های هستند که عملکرد یا تاثیر بیشتری در بدن داشته و جراحان نقش اساسی‌تری در آن دارند. هر پزشک، جراح و حتی کلینیک زیبایی برای تعیین هزینه‌های جراحی، معیار خاصی دارد. در این مقاله قصد داریم با بررسی این معیارها، به شناسایی پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی بپردازیم.

بررسی این موضوعات به شما کمک می‌کند که درک و شناخت بیشتری از هر جراحی به دست بیاورید. علاوه بر آن، هزینه و قیمت هر جراحی یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که هر شخص پیش از انجام جراحی به آن توجه می‌کند. پس حتما تا انتها این مقاله همراه ما باشید و با پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی آشنا شوید.

چرا به سمت جراحی های زیبایی جذب می شویم؟

معیار شما برای زیبایی چیست؟ داشتن تناسب اندام دلخواه و چهره جوان یکی از اصلی‌ترین معیارهای زیبایی است. علاوه بر آن، هنگامی که اندام و چهره خوبی داشته باشید، اعتماد به‌نفس لازم برای حضور در جمع را خواهید داشت. اولین قدم برای انجام جراحی‌های زیبایی، شناسایی مشکل و انتخاب بهترین شیوه برای رفع آن است.

اگر جزو آن دسته از اشخاصی هستید که از چربی‌های مازاد و اضافه وزن رنج می‌برید، می‌توانید جراحی‌هایی مانند ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و پیکرتراشی را انجام دهید. این جراحی‌ها با از بین بردن چربی‌های مازاد و حذف پوست اضافی بدن، فرم بهتری به اندام اشخاص می‌دهند. هرکدام از این جراحی‌ها با روش‌های مخصوص خود انجام شده و دوران نقاهت بسیار ساده دارند.

اما اگر جزو آن دسته از اشخاصی هستید که از چهره خود راضی نیستید، یا با چین‌و چروک‌های پوستی و افتادگی پوست چهره روبه‌رو هستید، می‌تواند تزریق چربی و لیفت صورت را انجام دهید. این دو جراحی با از بین بردن افتادگی پوست و تزریق میزان مشخصی از چربی به نواحی مشخص شده، باعث جوانسازی چهره و از بین رفتن افتادگی و چین‌و‌چروک‌های پوستی می‌شوند.

عامل مهمی به نام هزینه

یکی از اصلی‌ترین معیارهای که اشخاص پیش از جراحی زیبایی به آن توجه می‌کنند، هزینه‌های مربوط به هر جراحی است. البته هزینه‌های یک جراحی، زیرشاخه‌های زیادی دارد. درواقع هنگامی که یک شخص بخواهد جراحی زیبایی را انجام دهد، باید مبلغ‌های مشخصی را قبل و حتی بعد از جراحی هزینه کند. این عامل نقش بسیار حیاتی در تصمیم اشخاص برای جراحی دارد.

درواقع به زبان ساده‌تر، بسیاری از اشخاص در هنگام انتخاب جراحی، به سراغ آن روشی می‌روند که هزینه کمتری داشته باشد. البته که اشخاص نمی‌توانند به تنهایی برای انتخاب نوع جراحی تصمیم بگیرند. این تصمیم باید باتوجه به نظر و صلاحدید جراح انجام شود. به زبان ساده‌، از آنجایی که شیوه‌های مختلفی برای انجام یک جراحی وجود دارد، هر شخص می‌تواند باتوجه به نتیجه دلخواه خود، شیوه متفاوتی را برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود انتخاب کند.

با این وجود، بسیاری از اشخاص هم وجود دارند که بدون توجه به هزینه‌های یک جراحی، حتی حاضر به انجام پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی هم هستند. برای این اشخاص نتیجه جراحی اهمیت بسیار بیشتری دارد. فرقی نمی‌کند که هزینه پرداخت شده چقدر است، بلکه میزان تاثیرگذاری و عملکرد جراحی در بدن و ماندگاری نتیجه جراحی حائز اهمیت است.

گران ترین جراحی زیبایی
گران ترین جراحی زیبایی

پر هزینه ترین جراحی های زیبایی

همانطور که گفتیم پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی آن دسته از عمل‌های هستند که جراح نقش بیشتری در روند جراحی دارد. درواقع کار جراح و تیم جراحی سخت‌تر بوده و باید میزان تغییرات بیشتری را در بدن ایجاد کند. در ادامه، با بررسی هر جراحی زیبایی و قیمت‌های آن، پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی را می‌شناسیم. البته لازم است بدانید که این قیمت‌ها مربوط به امروز (دی ماه 1402) است:

لیفت صورت

اولین جراحی زیبایی که می‌تواند به عنوان پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی شناخت، لیفت صورت است. همانطور که گفتیم این جراحی باعث شفاف‌ و جوانسازی صورت می‌شود. هزینه این جراحی در حدود 100 میلیون تومان است. جراحی‌های دیگری مانند لیفت شقیقه و پیشانی با لیفت میدفیس و گردن از جراحی‌های مرتبط با لیفت صورت هستند که هزینه آن‌ها به ترتیب حدود 50 و 70 میلیون تومان است.

پروتزپکسی

جراحی دیگری که به عنوان پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی شناخته می‌شود، پروتزپکسی است. این جراحی را می‌توان به عنوان یکی از کامل‌ترین و تاثیرگذارترین جراحی‌های زیبایی شناخت. زیرا این جراحی هم باعث اصلاح فرم سینه و هم از بین بردن چربی‌های مازاد آن می‌شود. درواقع اشخاص می‌توانند با یک تیر، دو نشان بزنند. در این عمل جراح نقش بیشتری داشته و باید تغییرات مفصلی را در بافت سینه ایجاد کند. هزینه این جراحی با احتساب سیلیکون یا ژل جراحی، حدود 90 میلیون تومان است.

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یکی دیگر از بهترین جراحی‌های زیبایی است که باتوجه به تاثیرات قابل توجه، هزینه نسبتا بالایی هم دارد. هزینه این جراحی حدود 70 میلیون تومان است که به همراه لیپوماتیک 360 درجه انجام می‌شود. اگر اشخاص دوست داشته باشند به همراه جراحی ابدومینوپلاستی، تزریق چربی را هم انجام دهند، باید حدود 10 میلیون بیشتر پرداخت کنند. به‌صورت کلی هزینه‌های این جراحی حدود 80 میلیون است.

لیفت یا لیپو ران

لیفت یا لیپو ران جزو ده جراحی پرهزینه به شمار می‌روند. البته این جراحی باعث تغییرات زیادی در ران شده و تمام چربی‌های مازاد آن را از بین می‌برد. به همین دلیل جزو پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود. هزینه لیفت و لیپو ران حدود 70 میلیون است. البته اگر کسی بخواهد هرکدام از این جراح را به صورت جداگانه انجام دهد، هزینه آن کاملا متفاوت است. هزینه لیپو ران حدود 50 میلیون و هزینه لیفت آن حدود 20 میلیون است.

پروتز سینه

پروتز سینه یکی از ساده‌ترین جراحی‌های زیبایی است که باعث افزایش سایز سینه می‌شود. این جراحی جزو جراحی‌های است که هزینه آن تقریبا مناسب است. علاوه بر اینکه هزینه کلی این جراحی باتوجه به قیمت سیلیکون یا ژل تعیین می‌شود. هزینه این جراحی با احتساب هزینه سیلیکون یا ژل سینه، حدود 60 میلیون تومان است.

هزینه های جراحی
هزینه های جراحی

لیپوماتیک

احتمالا می‌دانید که جراحی لیپوماتیک چه تاثیرات مثبتی در بدن دارد. باتوجه به این تاثیرات، هزینه آن بسیار مناسب بوده و اغلب اشخاص برای از بین بردن چربی‌های مازاد خود به سراغ این جراحی می‌روند. هزینه این جراحی در حدود 50 میلیون تومان است که با تزریق چربی به نواحی مانند سینه و باسن حدود 10 میلیون به آن افزوده می‌شود.

ماموپلاستی

اگر بخواهیم به یکی از ساده‌ترین و سبک‌ترین جراحی های زیبایی اشاره کنیم، باید از ماموپلاستی نام ببریم. هزینه این جراحی حدود 50 میلیون تومان است. اغلب اشخاصی که تجربه انجام این جراحی را داشته‌اند، بر این باورند که جراحی ماموپلاستی یکی از مناسب‌ترین جراحی‌های زیبایی است. این جراحی باعث از بین رفتن چربی‌های مازاد سینه و اصلاح فرم آن می‌شود.

لیفت یا لیپو بازو

لیفت یا لیپو بازو در مقایسه با سایر جراحی‌های زیبایی هزینه کمتری دارد. هرچند که تاثیرگذاری و عملکرد این جراحی بسیار مشهود است؛ اما هزینه ان بسیار مناسب بوده و توجه بسیاری از اشخاص را به سمت خود جلب کرده است. هزینه لیفت بازو حدود 30 و هزینه لیپو آن در حدود 20 میلیون دیگر است. اگر این جراحی با جراحی‌های دیگری انجام شود، حدود 15 میلیون به آن افزوده می‌شود.

جراحی بینی

جراحی بینی تنها جراحی زیبایی است که علاوه بر قیمت مناسب، تاثیر بسیار خوبی در چهره دارد. این جراحی با حدود 21 الی 27 میلیون تومان انجام می‌شود. مناسب بودن هزینه این جاحی باعث شهرت و محبوبیت بیشتر جراحی رینوپلاستی شد.

جراحی های تزریق چربی

یکی دیگر از روش‌های که به جوانسازی صورت کمک زیادی می‌کند، تزریق چربی و جراحی‌های وابسته به آن است. هزینه جراحی تزریق چربی به صورت بین 10 الی 13 میلیون است. علاوه بر آن، اشخاص می‌توانند با انجام سایر جراحی‌ها مانند بوکال فت و بلفاروپلاستی تغییرات زیادی را در چهره خود ایجاد کنند. هزینه این دو جراحی هم بین 10 الی 13 میلیون است.

گران ترین جراحی های زیبایی

باتوجه به مطالب ذکر شده در قسمت بالا، اکنون می‌دانید که پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی کدام‌اند. جراحی‌های مانند لیفت صورت، ابدومینوپلاستی و پروتزپکسی جزو پرهزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی هستند. البته نکته حائز اهمیتی وجود دارد که باید به آن اشاره کنیم.

اگر شخصی بخواهد دو یا چند جراحی زیبایی را باهم انجام دهد، باید هزینه‌ بسیار بیشتری پرداخت کنند. برای مثال، جراحی لیفت یا پروتز سینه، از جمله جراحی‌های است که هزینه کمتری دارد؛ اما اگر شخصی بخواهد این دو جراحی را به صورت همزمان انجام دهد، باید هزینه بیشتری پرداخت کند.

قیمت هر جراحی زیبایی
قیمت هر جراحی زیبایی

عوامل موثر در جراحی زیبایی!

برخی عوامل دیگر وجود دارند که باعث افزایش هزینه‌های جراحی می‌شوند. این عوامل از روزهای قبل از جراحی و روزهای بعد از آن نمایان می‌شود. در ادامه به بررسی این عوامل می‌پردازیم:

  • هزینه‌های مربوط به برگزاری جلسات مشاوره، تعیین نوبت معاینه و ویزیت
  • هزینه رزرو اتاق جراحی و تجهیزات مخصوص آن
  • دستمزد تیم جراحی و پزشک معالج
  • هزینه خریداری وسائل دوران نقاهت
  • هزینه خریداری داروهای لازم پس از جراحی

گران ترین یا مناسب ترین جراحی زیبایی؟

فرقی نمی‌کند که شما چه هزینه‌ را برای جراحی زیبایی پرداخت می‌کنید، بلکه عملکرد و تاثیرات یک جراحی نقش مهم‌ترین در عمل‌های زیبایی دارد. اینکه شما بدون توجه به عملکرد یا روند یک عمل، پرهزینه‌ترین جراحی را انتخاب کنید، نمی‌تواند نتیجه دلخواه را به شما هدیه دهد. بلکه باید باتوجه به نیاز و نتیجه که دوست دارید، جراحی موردنظر را انتخاب کنید. اگر نمی‌دانید که کدام جراحی زیبایی نقش بهتر و مثبت‌تری در بدنتان دارد، می‌توانید با مشاورین ما در کلینیک ایران لیپوماتیک در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا