ابدومینوپلاستیپیکرتراشیتزریق چربیعمل بینی

جراحی های زیبایی یا رفع مشکلات جسمی؟!

اگر از شما سوال کنند که جراحی‌های مختلف را به چه نیتی انجام می‌دهید، چه پاسخی دارید؟ امروزه اکثر جراحی‌های زیبایی به هدف بهبود ظاهر و اندام انجام می‌شود. در واقع هنگامی که اشخاص با مشکلات جسمی و ظاهری رو به‌رو شوند، به سراغ جراحی‌های مختلف مانند ابدومینوپلاستی، تزریق چربی وغیره می‌روند. جنبه مهمی که در جراحی‌های زیبایی وجود دارد، خاصیت رفع مشکلات داخلی است. به عبارتی دیگر، اشخاص می‌توانند بسیاری از مشکلات جسمی خود را به واسطه همین جراحی‌های زیبایی درمان کنند. درمان بیماری با جراحی زیبایی یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این دسته از عمل‌ها است.

بسیاری از پزشکان فعال و حاذق مانند دکتر علی اکبر مروتی که در این عرصه فعالیت دارند، بر این باورند که جراحی‌های زیبایی فقط بهبود دهنده زیبایی اشخاص نیست. بلکه می‌تواند بسیاری از مشکلات داخلی را رفع کرده و اعتماد‌به‌نفس بیشتری به اشخاص دهد. احتمالا آن دسته از اشخاصی که تجربه زیادی در جراحی‌های زیبایی ندارند بر این باورند که عمل‌های زیبایی فقط رفع کننده مشکلات ظاهری اشخاص است؛ اما برخلاف این عقیده، بسیاری از جراحی‌های زیبایی می‌تواند مشکلات داخلی را رفع کند.

برای اینکه با درمان بیماری با جراحی زیبایی آشنایی بیشتری داشته باشیم، پیش از هر چیز باید روند جراحی‌های زیبایی و تاثیرات آن را در بدن بررسی کنیم. پس برای شناختن شیوه‌های درمان بیماری با جراحی زیبایی، همراه ما باشید.

بروز مشکلات ظاهری و کاهش اعتماد به نفس!

یکی از بزرگترین عواملی که می‌تواند اعتماد به‌نفس اشخاص را کاهش دهد، بروز مشکلات ظاهری است. مشکلاتی مانند افزایش وزن، بروز چین‌و‌چروک‌های پوستی، شل و افتادگی پوست، بروز ترک‌های پوستی وغیره از اصلی‌ترین مشکلاتی است که با گذشت زمان در چهره و اندام اشخاص نمایان می‌شود. عوامل زیادی وجود دارد که می‌تواند چنین مشکلاتی را ایجاد کند. افزایش سن، ژنتیک، سبک زندگی و برنامه غذایی باعث بروز این دسته از مشکلات می‌شود.

هرچند که برخی از این مشکلات به صورت طبیعی در اندام و چهره هرکس نمایان می‌شود؛ اما برخی از این مشکلات ارتباط مستقیمی با سبک زندگی اشخاص دارد. از آنجایی که گاهی اوقات اشخاص نمی‌توانند مانع از بروز چنین مشکلاتی شوند، پس با بروز آن‌ها هم باید به‌دنبال راهکار باشند. در این بین، بهترین و مفیدترین راهی که می‌تواند منجر به رفع مشکلات ظاهری شود، انجام جراحی‌های زیبایی است.

انتخاب هر جراحی زیبایی باتوجه به مشکلات جسمی اشخاص انجام می‌شود. درواقع اگر شخصی از چربی‌های مازاد و چاقی رنج ببرد، می‌تواند جراحی‌های مانند لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی و پیکرتراشی را انجام دهد. اگر شخص دیگری از فرم بینی خود راضی نیست می‌تواند جراحی بینی را انجام دهد. به همین ترتیب، هرکدام از جراحی‌های زیبایی باتوجه به سیستم بدن شخص و مشکلاتی که دارد انجام می‌شود.

جراحی زیبایی و فواید آن
جراحی زیبایی و فواید آن

جنبه جدیدی از جراحی های زیبایی!

همانطور که در ابتدا گفتیم، جراحی‌های زیبایی فقط به رفع مشکلات ظاهری نمی‌پردازند. بلکه می‌توانند بسیاری از مشکلات داخلی اشخاص را هم رفع کنند. بسیاری از بیماری‌های داخلی که برای اشخاص رخ می‌دهد، ریشه در بافت و ساختار درونی بدن داشته و تنها با استفاده از شیوه‌های جراحی زیبایی درمان می‌شود. به همین سبب، در بسیاری از جلسات مشاوره که به‌منظور درمان بیماری برگزار می‌شود، پزشکان به مراجعین خود توصیه می‌کنند که جراحی‌های زیبایی را انجام دهند.

اینکه کدام جراحی زیبایی خاصیت درمانی داشته و چگونه می‌تواند به درمان بیماری اشخاص بپردازد، موضوعی است که باید به‌ صورت کامل بررسی شود. به همین دلیل قصد داریم با بررسی روند درمان بیماری با جراحی زیبایی، به یک نتیجه روشن برسیم.

بروز بیماری های مختلف و شیوه های درمان آن

در قسمت‌های قبل به علائمی اشاره کردیم که با گذشت زمان نمایان می‌شدند. درواقع علائمی مانند افزایش وزن، انباشته شدن چربی و افزایش فشار خون و کلسترول، بزرگ بودن بیش از حد بینی و عدم تنفس صحیح وغیره، از مشکلاتی است که به مرور زمان رخ می‌دهد. شاید اشخاص بتوانند با سبک زندگی سالم، برخی از این مشکلات را رفع کنند، اما جلوگیری کامل از آنها کمی دشوار است.

به همین دلیل زمانی که شخصی با چنین علائمی رو به‌رو می‌شوند، نیاز به راهکاری دارند که مشکل خود را حل کنند. گاهی اوقات اشخاص تصور می‌کنند که می‌توانند با اصلاح سبک زندگی، ورزش و داشتن برنامه غذایی درست، به سلامت جسمی برسند. شاید این عقیده کمی درست باشد؛ اما گاهی اوقات مشکلات جسمی به‌ حدی است که فقط انجام جراحی زیبایی می‌تواند آن‌ها را رفع کند.

در چنین شرایطی انجام جراحی بینی، پیکرتراشی، لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی وغیره از بارزترین جراحی‌های زیبایی است که می‌تواند مشکلات داخلی اشخاص را رفع کند. تشخیص اینکه کدام جراحی برای اشخاص نتیجه بهتری دارد، امری است که باتوجه به مشکلات خود مراجعه کننده تعیین می‌شود.

رایج ترین جراحی های زیبایی با خاصیت درمانی

درمان بیماری با جراحی زیبایی روند بسیار ساده دارد. در واقع هنگامی که اشخاص به دلیل بیماری به پزشک مراجعه می‌کنند، پزشک می‌تواند باتوجه به بیماری یا مشکلی که شخص دارد، یک نوع جراحی زیبایی را معرفی کند. در ادامه به معرفی رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی که درمان کننده بیماری یا مشکلات داخلی هستند می‌پردازیم:

رفع بیماری با جراحی
رفع بیماری با جراحی

جراحی بینی

رایج‌ترین نوع جراحی که می‌تواند مشکلات داخلی را از بین ببرد، جراحی بینی است. درواقع درمان بیماری با جراحی بینی یک راهکاری است که مشکلات داخلی، گوارشی و تنفسی اشخاص را رفع می‌کند. در این بین، تنها جراحی که می‌تواند مشکلات تنفسی را از بین ببرد، جراحی بینی است. امروزه بسیاری از مردم با مشکلاتی تنفسی مانند پولیپ بینی، خروپف‌های ناشی از رشد غیراستاندارد استخوان یا غضروف وغیره درگیر هستند. از آنجایی که نحوه رشد غضروف یا استخوان‌های بینی یک امر ژنتیک است، نمی‌توان مانع از رشد آن شد.

اما در صورتی که اشخاص پس از دوران بلوغ و تکامل خود، با مشکلات تنفسی درگیر شدند، می‌توانند برای رفع آن به سراغ جراحی زیبایی بینی بروند. مزیت بسیار جذاب این جراحی این است که اگر کسی از فرم بینی خود رضایت داشته باشد، می‌تواند بدون دستکاری یا تغییر فرم بینی، تنها استخوان‌های آن را جابه‌جا کرده و غضروف‌های مازاد بینی را بردارد.

جراحی لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی، پیکرتراشی

یکی دیگر از رایج‌ترین مشکلاتی که اشخاص با آن درگیرند، اضافه وزن و چربی‌های مازاد است. این اضافه وزن می‌تواند باعث بروز انواع بیماری‌های قلبی، کلیوی، ریوی و حتی گوارشی شود. در واقع هنگامی که وزن اشخاص افزایش می‌یابد، فشار خون و کلسترول آن‌ها افزایش یافته و بیشتر از قبل در معرض ابتلا به بیماری‌های مختلف قرار می‌گیرند.

برخی اوقات رفع چربی‌های مازاد و کاهش وزن بسیار مشکل است. علاوه بر آن، ورزش یا رعایت رژیم غذایی نیازمند زمان زیادی است. بر همین اساس اگر کسی بخواهد با ورزش یا رژیم غذایی به وزن و اندام ایده‌آل خود برسد، باید زمان زیادی صرف کند. در چنین شرایطی درمان بیماری با جراحی زیبایی بهترین راهکاری است که پزشکان به مراجعین خود پیشنهاد می‌دهند. از بین بردن چربی‌های مازاد با جراحی‌های پیکرتراشی، ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک انجام پذیر است.

جراحی های زیبایی، مکمل سایر جراحی ها

درمان بیماری با جراحی زیبایی تنها یکی از جنبه‌های مثبت عمل‌های مانند ابدومینوپلاستی، جراحی بینی وغیره است. بسیاری از جراحی‌های زیبایی مکمل سایر شیوه‌های درمانی هستند. به زبان ساده‌تر، گاهی اوقات برخی از پزشکان برای رفع مشکلات ظاهری، راهکارهای به‌ جز جراحی زیبایی را پیشنهاد می‌دهند. پس از اتمام روند درمان، عوارضی بروز داده می‌شود که نیاز به درمان دارد. برای مثال، پس از انجام جراحی پیکرتراشی یا لیپوماتیک، چربی‌های بدن از بین رفته و بدن صاف و لاغر می‌شود.

در چنین شرایطی انجام جراحی تزریق چربی یکی از بهترین راهکارهای است که می تواند باعث تناسب اندام شود. در روند تزریق چربی، چربی های که به‌صورت مازاد از بدن برداشته شده باشد، به سایر قسمت‌های بدن تزریق شده و باعث فرم‌ دهی آن می‌شود. پس از تزریق چربی بدن به تناسب اندام دلخواه رسیده و فرم بدن بسیار جذاب‌تر می‌شود.

تزریق چربی می تواند برای صورت هم انجام شود. در شرایطی که برخی از اشخاص از تپل بودن بیش از حد صورت خود خسته شده اند، می‌توانند برای از بین بردن بافت‌های اضافی صورت خود، به سراغ جراحی لیفت صورت بروند. همچنین می‌توانند پس از لیفت صورت، به برخی از ناحیه‌های صورت خود چربی تزریق کنند. این کار باعث جوانسازی صورت و از بین رفتن چین‌ و‌ چروک‌های پوستی می‌شود.

جراحی های درمانی
جراحی های درمانی

جراحی های زیبایی درستی را انتخاب کنیم

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند باعث رسیدن به نتیجه خوب شود، انتخاب مناسب‌ترین نوع جراحی است. زیرا انتخاب یک جراحی خوب می‌تواند علاوه بر بهبود ظاهر اشخاص، بسیاری از مشکلات داخلی را هم از بین ببرد. شاید درمان بیماری با جراحی زیبایی برای برخی از اشخاص صرفا یک ایده باشد؛ اما تاثیرگذاری جراحی‌ها به‌ حدی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات جسمی را رفع کند.

اگر نمی‌دانید برای رفع مشکل خود کدام جراحی زیبایی را انتخاب کنید، می‌توانید با مشاورین ما در کلینیک ایران لیپوماتیک تماس بگیرید. مشاورین ما به شما کمک می‌کنند که با انتخاب جراحی مناسب، هرگونه بیماری را از بین برده و به اندام دلخواه خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا