ابدومینوپلاستیپیکرتراشیتزریق چربیجراحی سینهعمل بینیلیپوماتیکلیفت صورت

کم هزینه ترین عمل جراحی زیبایی

اگر قصد انجام یک جراحی زیبایی را داشته باشید، چه معیارهایی برای شما اهمیت دارد؟ مناسب بودن هزینه جراحی زیبایی یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که هر شخص پیش از انجام جراحی، به آن دقت می‌کند. در واقع هزینه یک جراحی باتوجه به معیارهای مختلفی تعیین می‌شود. بسیاری از کلینیک و بیمارستان‌ها باتوجه به معیارهای مدنظر خود، قیمت متفاوتی را برای جراحی‌های زیبایی مانند تزریق چربی، ابدومینوپلاستی وغیره تعیین می‌کنند. به همین دلیل قیمت یک جراحی در کلینیک یا بیمارستان‌های مختلف یکسان نیست. به‌نظر شما چه عواملی در تعیین هزینه جراحی زیبایی نقش دارد؟

دکتر علی اکبر مروتی، یکی از برترین و ماهرترین جراحان زیبایی است که تمام جراحی‌های زیبایی را با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهد. با این وجود باید بدانیم که برای تعیین هزینه جراحی زیبایی چه معیارهای وجود دارد و چگونه می‌توان مناسب‌ترین هزینه را برای انجام یک جراحی زیبایی پرداخت کرد! برای اینکه به پاسخ این سوالات برسیم، باید عوامل تعیین کننده هزینه جراحی زیبایی را بررسی کنیم.

اگر دوست دارید بدانید چگونه می‌تو‌انید مناسب‌ترین هزینه را برای جراحی زیبایی، یا هر جراحی دیگری را پرداخت کنید، حتما تا انتها این مقاله را مطالعه کنید. زیرا می‌توانید با مطالعه این مقاله، با کم هزینه‌ترین جراحی زیبایی آشنا شده و بهترین کلینیک برای انجام آن را بشناسید.

شهرت جراحی های زیبایی و تاثیر آن در هزینه های جراحی!

اگر بخواهیم به یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین عمل‌های جراحی اشاره کنیم، قطعا باید از جراحی‌های زیبایی مانند ابدومینوپلاستی، پیکرتراشی، تزریق چربی وغیره نام ببریم. با گذشت زمان و افزایش آگاهی و شناخت مردم از این جراحی‌ها، توجه بسیاری از اشخاص به سمت جراحی‌های زیبایی جلب شد. درواقع از آنجایی که این جراحی‌ها به حذف و از بین بردن چربی‌های مازاد یا ایرادات بدن و چهره می‌پردازند، بسیاری از مردم برای داشتن تناسب اندام و جوانسازی چهره خود، به سراغ جراحی‌های زیبایی می‌روند.

با گذشت زمان شهرت و محبوبیت این جراحی‌های زیبایی افزایش یافت. هنگامی که شهرت جراحی‌های زیبایی افزایش یافت، بسیاری از کلینیک‌ها و بیمارستان‌های مختلف هزینه‌های مشخصی را برای جراحی خود تعیین کردند. در این بین، برخی از کلینیک‌ها باتوجه به خدماتی که ارائه می‌دادند، هزینه‌های بیشتری را برای جراحی‌های زیبایی دریافت می‌کنند. حال به‌نظر شما، چه عواملی می‌تواند در تعیین هزینه جراحی زیبایی نقش داشته باشد؟

عوامل تاثیرگذار در هزینه جراحی های زیبایی

همانطور که در ابتدا مقاله گفتیم، عوامل مختلفی وجود دارد که می‌تواند در تعیین هزینه جراحی زیبایی تاثیرگذار باشد. برخی از این عوامل در کلینیک‌های مختلف یکسان بوده و برخی دیگر از آنها متغیر است. در ادامه به اصلی‌ترین عواملی که در تعیین هزینه جراحی زیبایی نقش دارد می‌پردازیم:

  • هزینه دستمزد جراح یا پزشک معالج
  • هزینه دستمزد تیم جراحی
  • هزینه اتاق جراحی، کلینیک و بیمارستان
  • هزینه تهیه ابزار و تجهیزات جراحی
  • هزینه‌های خرید دارو و وسائل لازم برای دوران نقاهت
  • هزینه آزمایش‌های قبل از جراحی

برخی از هزینه‌های که در قسمت قبل اشاره کردیم، در هر جراحی زیبایی کاملا متفاوت است. برای مثال، هزینه‌های مربوط به دستمزد پزشک و تیم جراحی، از آن دسته هزینه‌های است که نمی‌توان نرخ دقیق آن را حدس زد. درواقع هر جراح باتوجه به مهارت، توانایی؛ تجربه و جراحی که انجام می‌دهد، قیمت مشخصی را به مراجعین خود ارائه می‌دهد.

کم هزینه ترین جراحی زیبایی

کم هزینه ترین جراحی زیبایی

هزینه جراحی زیبایی باتوجه به روند و تاثیری که در بدن دارد کاملا متفاوت است. در این بخش، قصد داریم هزینه‌های مربوط به هر جراحی زیبایی را بررسی کنیم. با بررسی هزینه‌های جراحی، می‌توانیم با کم هزینه‌ترین جراحی زیبایی آشنا شویم:

ابدومینوپلاستی

هزینه این جراحی حدود 70 میلیون توان است که به همراه لیپوماتیک 360 درجه انجام می‌شود. اگر اشخاص دوست داشته باشند به همراه جراحی ابدومینوپلاستی، تزریق چربی را هم انجام دهند، باید حدود 10 میلیون بیشتر پرداخت کنند. به‌صورت کلی هزینه‌های این جراحی حدود 80 میلیون است.

لیپوماتیک 360 درجه

لیپوماتیک 360 درجه بسیار سبک‌تر از سایر روش‌های لیپوماتیک است. به همین دلیل هزینه آن هم کمتر است. هزینه این جراحی در حدود 50 میلیون تومان است که با تزریق چربی حدود 10 میلیون به آن افزوده می‌شود.

ماموپلاستی

ماموپلاستی یکی از جراحی‌های زیبایی است که فرم بسیار خوبی به سینه می‌دهد. این جراحی با حدود 50 میلیون تومان انجام می‌شود. درواقع باتوجه به تاثیرات مثبتی که جراحی ماموپلاستی در بدن دارد، می‌توان این جراحی را به‌عنوان یکی از مناسب‌ترین جراحی‌های زیبایی شناخت.

پروتز سینه

جراحی پروتز سینه یکی دیگر از بهترین جراحی‌های مربوط به سینه است که می‌تواند حجم سینه را افزایش داده و فرم بهتری به آن دهد. جراحان در این جراحی از ژل یا سیلیکون برای بهبود فرم سینه استفاده می‌کنند. هزینه این جراحی با احتساب هزینه سیلیکون یا ژل سینه، حدود 60 میلیون تومان است.

لیفت سینه

یکی دیگر از جراحی‌های سینه که باعث کاهش حجم سینه و ایجاد تناسب اندام می‌شود، جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی است. این جراحی حجم مازاد سینه را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود. جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی با حدود 50 میلیون تومان انجام می‌شود.

مناسب ترین جراحی
مناسب ترین جراحی

پروتزپکسی

اگر بخواهیم به یکی از کامل‌ترین جراحی‌های سینه اشاره کنیم، قطعا باید از جراحی پروتزپکسی یا لیفت و پروتز همزمان سینه نام ببریم. این جراحی در عین حذف چربی‌های مازاد، با قرار دادن سیلیکون یا ژل‌های مناسب در سینه، باعث فرم‌دهی آن هم می‌شود. نکته بسیار جالب درمورد این جراحی، مناسب بودن هزینه‌ آن است. هزینه این جراحی با احتساب سیلیکون یا ژل جراحی، حدود 90 میلیون تومان است.

لیفت یا لیپو ران

یکی از مشکلاتی که بسیاری از اشخاص با آن درگیر هستند، بزرگی ران و وجود چربی‌های مازاد در آن است. این مشکل با لیفت یا لیپو ران به‌سادگی حل می‌شود. هزینه لیفت و لیپو ران حدود 70 میلیون است. البته اگر کسی بخواهد هرکدام از این جراح را به صورت جداگانه انجام دهد، هزینه ان کاملا متفاوت است. هزینه لیپو ران حدود 50 میلیون و هزینه لیفت آن حدود 20 میلیون است.

لیفت یا لیپو بازو

بازو یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های بدن است که ظرفیت زیادی برای جمع شدن چربی‌های مازاد دارد. به همین سبب با افزایش وزن اشخاص، بسیاری از چربی‌های مازاد در بازو انباشته می‌شوند. این چربی‌ها با لیفت یا لیپو از بین می‌روند. هزینه لیفت بازو حدود 30 و هزینه لیپو آن در حدود 20 میلیون دیگر است. اگر این جراحی با جراحی‌های دیگری انجام شود، حدود 15 میلیون به آن افزوده می‌شود.

لیفت صورت

یکی از بهترین جراحی‌های زیبایی که باعث جوانسازی چهره می‌شود، جراحی لیفت صورت است. این جراحی حدود 15 سال ماندگاری داشته و تمام چین‌و‌چروک‌های پوستی را از بین می‌برد. هزینه این جراحی در حدود 100 میلیون تومان است. جراحی‌های مانند لیفت شقیقه و پیشانی با لیفت میدفیس و گردن هم از جمله رایج‌ترین جراحی‌های چهره هستند که هزینه آن‌ها به ترتیب حدود 50 و 70 میلیون تومان است.

جراحی های تزریق چربی

یکی دیگر از روش‌های که به جوانسازی صورت کمک زیادی می‌کند، تزریق چربی و جراحی‌های وابسته به آن است. هزینه جراحی تزریق چربی به صورت بین 10 الی 13 میلیون است. علاوه بر آن، اشخاص می‌توانند با انجام سایر جراحی‌ها مانند بوکال فت و بلفاروپلاستی تغییرات زیادی را در چهره خود ایجاد کنند. هزینه این دو جراحی هم بین 10 الی 13 میلیون است.

جراحی بینی

رینوپلاستی یا جراحی بینی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی است که علاوه بر بهبود ظاهر اشخاص، بسیاری از مشکلات تنفسی را هم از بین می‌برد. این جراحی با حدود 21 الی 27 میلیون تومان انجام می‌شود. مناسب بودن هزینه این جاحی باعث شهرت و محبوبیت بیشتر جراحی رینوپلاستی شد.

کم هزینه ترین جراحی زیبایی

احتمالا با مطالعه مطالب بالا متوجه شده‌اید که کم هزینه‌ترین جراحی زیبایی کدام است. جراحی‌های تزریق چربی به صورت مانند بوکال فت و بلفاروپلاستی از کم هزینه‌ترین جراحی‌های زیبایی هستند که می‌توانند تغییرات زیادی در چهره اشخاص ایجاد کنند. علاوه بر آن، دوران نقاهت بسیار ساده‌ای دارند. حال که کم هزینه‌ترین جراحی زیبایی را شناختیم، باید بدانید که هزینه، تنها یک بخش از جراحی زیبایی است. در سوی دیگری از جراحی‌های زیبایی، ابعاد دیگری وجود دارد که از اهمیت زیادی برخوردار است.

انواع جراحی زیبایی و هزینه های آن
انواع جراحی های زیبایی و هزینه های آن

هزینه مناسب و نتیجه دلخواه یا هزینه کم با نتیجه ناخوشایند!

اینکه بتوانید یک جراحی زیبایی را با قیمت اندک انجام دهید بسیار خوب است؛ اما باید بدانید که هزینه‌های پرداختی در یک جراحی، تنها بخشی از ماجرا است. علاوه بر آن، هزینه های ذکر شده در قسمت قبل، مربوط به زمان امروز ( بهمن 1402 ) بوده و امکان تغییر آن وجود دارد. چیزی که بیشتر از هزینه جراحی زیبایی اهمیت دارد، نتیجه و تاثیر آن در بدن است. درواقع اگر قصد انجام جراحی زیبایی را داشته باشید، باید دقت داشته باشید که کلینیک و پزشک معتبری را برای انجام این کار انتخاب کنید.

امروزه بسیاری از پزشکان به‌ظاهر ماهر، با کلینیک‌های نه‌چندان معتبر همکاری کرده و با دریافت هزینه اندک، جراحی موردنظر را برای شما انجام می‌دهند. پس از گذشت مدتی متوجه می‌شوید که نتیجه دلخواه خود را به دست نیاورده و به زبان ساده‌تر، پول خود را در جوب ریخته اید. به همین منظور باید در انتخاب کلینیک و پزشک معالج خود دقت زیادی داشته و با پرداخت هزینه مناسب، بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

با ما به بهترین نتیجه برسید!

در آخر، باید بگوییم که هیچگاه برای پرداخت هزینه کمتر به دنبال کلینیک یا پزشکان بی‌نام و نشان نباشید. بلکه می‌توانید با پرداخت یک هزینه معقول، به پزشک ماهر و باتجربه مراجعه کرده و جراحی خود را در یک کلینیک مدرن و مجهز انجام دهید. اگر به‌دنبال چنین شرایطی هستید، می‌توانید با مشاورین ما در کلینیک ایران لیپوماتیک در ارتباط باشید. مشاورین ما باتوجه به نتیجه دلخواهتان، بهترین شیوه و نوع جراحی زیبایی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا