ابدومینوپلاستی

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی چقدر است؟

یکی از معیارهای مهمی که بسیاری از افراد پیش از انجام عمل‌های زیبایی مانند ابدومینوپلاستی به آن توجه می‌کنند، هزینه جراحی ابدومینوپلاستی است. هزینه این عمل باتوجه به معیارهای مختلفی تعیین می‌شود. به همین سبب هر فرد پیش از انجام این جراحی باید به‌درستی درمورد عوامل تاثیرگذار بر آن تحقیق کرده و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کند.

از نوع جراحی گرفته تا پزشک معالج و تیم جراحی، از عوامل اصلی است که می‌تواند تاثیر زیادی در تعیین هزینه جراحی ابدومینوپلاستی داشته باشد. ایران لیپوماتیک یکی از پزشکان کلینیک ایران لیپوماتیک است که باتوجه به سابقه بسیار خوب، دستمزد بسیار مناسبی هم برای جراحی‌های خود درنظر گرفته است. اما عوامل مهم در تعیین هزینه ابدو تنها به این موارد ختم نمی‌شود.

برای آگاهی از هزینه تقریبی عمل ابدومینوپلاستی، باید پیش از هرچیز درمورد معیارهای تاثیرگذار بر آن تحقیق کنیم. پس اگر قصد عمل تامی تاک یا ابدومینوپلاستی را دارید، اما از هزینه‌های آن اطلاعی ندارید، تا انتها با ما همراه باشید.

ابدومینوپلاستی، معجزه لاغری

ساختار و آناتومی اندام هر فرد با دیگری کاملا متفاوت است. این تفاوت سبب می‌شود که افراد در زمان افزایش وزن یا چاقی، با تجمع چربی در نواحی خاصی از بدن روبرو شوند. برای مثال بسیاری از افراد فقط از نواحی شکم و پهلو چاق می‌شوند. یا چربی‌های مازاد بدنشان در قسمت بازو و ران جمع می‌شود. این دسته از افراد جزو اشخاص چاق به شمار نمی‌روند، اما تناسب اندام هم ندارند. به همین سبب باید به دنبال راهی باشند که با حذف چربی‌های اضافی، تناسب اندام خود را به دست بیاورند.

ابدومینوپلاستی یا تامی تاک یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین راهکارهای است که می تواند به سادگی، تمام چربی‌های اضافی شکم و پهلو را از بین ببرد. این جراحی با استفاده از ابزارهای جراحی و به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. جراح می‌تواند با معاینه بدن افراد و بررسی میزان چربی‌های اضافی، بهترین روش را برای ابدومینوپلاستی انتخاب کند.

ابدومینوپلاستی و اثرات آن

همانطور که گفتیم جراحی ابدومینوپلاستی با استفاده از تجهیزات مخصوص جراحی انجام می‌شود. در این نوع از جراحی، پزشک ابتدا نواحی موردنظر برای جراحی را مشخص کرده و با تزریق داروی بیهوشی، فرد را برای عمل آماده می‌کند. سپس برش‌هایی را در مناطق مختلف بدن ایجاد می‌کند. پس از ایجاد برش و برداشتن پوست از نواحی بدن، پزشک تسلط بیشتری روی بدن دارد. در این مرحله می‌تواند چربی‌های اضافی را از بافت اصلی بدن جدا کرده و عضلات باقی‌مانده را سرجای خود قرار دهد. سپس پوست اضافی را برش داده و فرم اصلی شکم و پهلو را ایجاد کند.

ابدومینوپلاستی در مقایسه با سایر روش‌های لاغری مزیت‌های مختلفی دارد. دوران نقاهت آسان‌تر، عوارض خفیف‌تر و هزینه کمتر در مقایسه با سایر روش‌ها از بارزترین مزیت‌های این روش لاغری است. هرچند که از سوی دیگر، این جراحی ممکن است عوارضی مانند خونریزی، عفونت، بروز ترشحات، تورم و التهاب را در دوران نقاهت داشته باشد. هرچند که این عوارض با مصرف داروهای مسکن قابل رفع است.

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی
هزینه جراحی ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی، عمل پرهزینه یا کم هزینه؟

همانطور که گفتیم یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که بسیاری از افراد پیش از عمل خود دارند، درمورد هزینه‌های ابدومینوپلاستی است. به طور کلی، هزینه عمل‌های زیبایی باتوجه به چند معیار مختلف تعیین می‌شود. همچنین این معیارها در هرکدام از کلینیک‌ها متفاوت است. در بخش زیر، به معرفی برخی از اصلی‌ترین معیارهای تعیین هزینه جراحی ابدومینوپلاستی می‌پردازیم.

نوع جراحی

حتما تاکنون متوجه شده‌اید که برای جراحی ابدومینوپلاستی روش‌های مختلف وجود دارد. هرکدام از این روش‌های جراحی ابدومینوپلاستی، دارای خصوصیت‌های خاصی بوده و برای نوع خاصی از چربی‌های مازاد انجام می‌شوند. برای مثال هزینه ابدومینوپلاستی کامل نسبت به مینی ابدومینوپلاستی بیشتر است.

تعیین اینکه کدام روش سازگاری بیشتری با بدن داشته و نتیجه بهتری را ایجاد می‌کند، امری است که با صلاحدید جراح و در جلسات معاینه پیش از عمل انجام می‌شود.

هزینه بیمارستان یا کلینیک

یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های جراحی ابدومینوپلاستی، هزینه مربوط به کلینیک یا بیمارستان است. درواقع بیمارستان یا کلینیک هزینه اتاق مخصوص جراحی را از مراجعین دریافت می‌کند. از انجایی که این جراحی با استفاده از داروهای بیهوشی انجام می‌شود، حتما باید در اتاق‌های مخصوص جراحی انجام شود.

دستمزد پزشک و تیم جراحی

اگر بخواهیم به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عامل تعیین هزینه جراحی ابدومینوپلاستی اشاره کنیم، باید به دستمزد پزشک و تیم جراحی اشاره کنیم. بسیاری از جراحان و پزشکان به سبب سابقه درخشان و نمونه کارهای بسیار خوبی که دارند، دستمزد بیشتری را برای جراحی ابدومینوپلاستی دریافت می‌کنند. همچنین بسیاری از پزشکان تیم جراحی مخصوص خود را داشته و فقط با تیم خود کار می‌کنند.

به همین دلیل اگر فردی بخواهد پزشک بسیار حاذق یا معروفی را برای جراحی ابدومینوپلاستی انتخاب کند، باید هزینه نسبتا بیشتری را پرداخت کند. همچنین هزینه دستمزد پزشک از هزینه‌های کلینیک یا بیمارستان کاملا جدا است.

هزینه های جانبی

هزینه‌های جانبی شامل هزینه‌های مخلتفی مانند آزمایشات، معاینه پیش از عمل، خریداری داروهای مسکن، خرید گن‌های طبی وغیره است. هزینه‌های جانبی عمل ابدومینوپلاستی از جزئی‌ترین هزینه‌ها به شمار می‌رود.

تاثیرات عمل ابدومینوپلاستی
تاثیرات عمل ابدومینوپلاستی

آیا بیمه از جراحی ابدو پشتیبانی می کند؟

بسیاری از مراجعین تصور می‌کنند بیمه می‌تواند بخشی از هزینه‌های مربوط به جراحی ابدومینوپلاستی را پرداخت کند. به‌نظر شما این عقیده چقدر درست است؟ از آنجایی که جراحی ابدومینوپلاستی به عنوان یک عمل زیبایی شناخته می‌شود، بیمه چندان اطمینانی برای پرداخت هزینه‌های آن نمی‌دهد. به زبان ساده‌تر، اگر فردی جراحی ابدومینوپلاستی را به دلایل درمانی انجام دهد، می‌تواند با ارائه مدارک پزشکی و تاییدیه پزشک متخصص، بخشی از هزینه جراحی ابدومینوپلاستی را از بیمه دریافت کند.

درغیر این صورت بیمه هیچ تعهدی بابت پرداخت هزینه‌های ابدومینوپلاستی ندارد. همچنین بیمه باید پس از ارائه مدارک پزشکی، در یک بازده زمانی مشخص به بررسی مدارک ارائه شده بپردازد و پس از تایید آن، هزینه را به افراد پرداخت کند.

چگونه از هزینه های ابدومینوپلاستی اطلاع یابیم؟

باتوجه به تغییر قوانین و مصوبه‌های که برای خدماتی پزشکی ارائه می‌شود، هرروزه قیمت‌های متفاوتی برای عمل‌های زیبایی ارائه می‌شود. به همین سبب نمی‌توان قیمت دقیقی از این سبک جراحی را ارائه داد. اما اگر قصد جراحی ابدومینوپلاستی را دارید، می‌توانید به صورت مستقیم با کلینیک موردنظر خود تماس گرفته و پس از صحبت با مشاوران، از نرخ دقیق قیمت ابدومینوپلاستی اطلاع یابید.

ما در کلینیک ایران لیپوماتیک با ارائه بهترین خدمات و مناسب‌ترین قیمت، سعی در جلب رضایت مراجعین خود داریم. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از هزینه جراحی ابدومینوپلاستی، با مشاوران ما تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره، پزشک موردنظر خود را انتخاب کرده و باتوجه به هزینه‌های گفته شده، نوبت خود را برای جراحی ابدومینوپلاستی مشخص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا