لیپوماتیک

بهترین روش لاغری سریع و بدون عوارض

اگر به دنبال بهترین روش لاغری سریع هستید، روشی را به شما معرفی می‌کنیم که در بین جراحان فوق تخصص زیبایی محبوب است و پیکرتراشی با لیپوماتیک نام دارد. این روش، جدیدترین تکنیک از بین بردن چربی‌های اضافی در بدن است که کمترین عوارض را به دنبال دارد و به نتایج فوری منتهی می‌شود.

ایران لیپوماتیک، از جراحان فوق تخصص در عرصه زیبایی و پیکرتراشی، در مجهزترین مرکز درمانی، خدمات لیپوماتیک را به زیباجویان ارائه می‌دهد. پس از مشورت‌های لازم با پزشک می‌توانید تنها در یک جلسه درمان، به اندام دلخواه خود دست یابید و معجزه لاغری سریع و بدون عوارض را تجربه کنید.

لاغری سریع با لیپوماتیک

در این روش پیکرتراشی، چربی‌های موضعی بدن مانند چربی مازاد بازوها، شکم و پهلو، ران‌ها، زانو، خط گردن، سینه و باسن تخلیه می‌شود. این عمل به نحوی صورت می‌گیرد که خطوط و انحنای نواحی مختلف بدن حالتی ایده‌آل پیدا کند.

در نهایت علاوه بر کاهش سایز و لاغری، به تناسب اندام می‌رسید. این عمل به طور معمول در یک جلسه و با توجه به ناحیه هدف و میزان چربی آن، تخلیه در چند ساعت انجام می‌شود. در ادامه برخی از انواع لیپوماتیک که افراد به سراغ آن می‌روند را معرفی می‌کنیم.

لیپو شکم و پهلو

افرادی که به دنبال یافتن بهترین روش لاغری سریع شکم و پهلو هستند ممکن است در این راه دلسرد شوند. چرا که چربی‌های میان‌ تنه، چربی‌های بسیار سرسختی هستند که با تمرینات ورزشی و رژیم غذایی نیز به دشواری می‌توانیم از پس آب کردن آن‌ها بر بیاییم. با لیپوماتیک، این سلول‌های چربی به راحتی شکسته و تخلیه می‌شوند.

در عمل پیکرتراشی، از چربی‌های خارج شده شکم و پهلو برای فرم‌دهی به باسن و دیگر نقاط مورد نظر بیمار نیز استفاده می‌شود. بنابراین با این روش نه تنها یک روزه لاغر شدن دیگر رویا نیست بلکه می‌توان به اندامی دلخواه دست یافت. این عمل به طور معمول حدود ۳ ساعت و حداکثر ۵ ساعت طول می‌کشد و بیمار حین جراحی هیچ دردی را احساس نمی‌کند.

لیپو بازو ها

ممکن است به یک مهمانی دعوت شوید اما از اینکه لباس‌ آستین کوتاه بپوشید خجالت می‌کشید و چاقی بازوهای‌تان برای شما یک معضل شده است. اگر وزن چندان زیادی ندارید و حجم بازوی‌تان به دلیل چاقی موضعی زیاد است، لیپوماتیک به یاری‌تان خواهد آمد.

پس از این عمل می‌توانید بازوهایی لاغر و خوش فرم‌تر با انحنای زیبا داشته باشید و هر لباسی که دوست دارید بپوشید. این عمل حدود یک ساعت طول می‌کشد و اگر میزان چربی‌ها بیشتر باشد نهایتا ۲ ساعت زمان می‌برد.

لیپو ران ‌ها

با بهترین روش لاغری سریع می‌توانید از چربی‌های تجمع یافته در ران پای خود خلاص شوید و پاهای زیباتری داشته باشید. داشتن را‌ن‌هایی با فرم و حجم مناسب، تاثیر قابل توجهی روی فرم کلی بدن می‌گذارد. اگر بین پایین تنه و بالا تنه تناسب برقرار نباشد، هم ظاهر نامناسبی به اندام می‌دهد و هم نمی‌توانید هر لباسی را بپوشید.

افرادی که ران پای چاقی دارند معمولا برای انجام برخی فعالیت‌های فیزیکی نیز محدود می‌شوند و این موضوع از چابکی آن‌ها می‌کاهد. کسانی که از سلولیت روی این ناحیه شکایت دارند، با این روش می‌توانند آن را از بین ببرند. از طرفی برداشتن چربی‌های قسمت فوقانی پشت ران، فرم باسن را زیباتر نشان‌ می‌دهد.

لاغری سریع با لیپوماتیک
لاغری سریع با لیپوماتیک

لیپو زانو

وجود چربی‌های اضافه در ناحیه زانو باعث درشت‌تر دیده شدن زانو می‌شود و این موضوع، زیبایی پایین تنه و تناسب اندام را از بین می‌برد. این چربی‌های زائد در داخل زانو، راه رفتن را نیز دچار مشکل می‌کند. اینکه بخواهید تمرینات ورزشی خاصی را انجام دهید تا این ناحیه را لاغر کنید دشوار به نظر می‌رسد.

با این حال یک جراح فوق تخصص زیبایی، به‌راحتی و با استفاده از بهترین دستگاه، چربی‌های انباشته شده در پشت و بالای زانو را تخلیه می‌کند. این ناحیه حساس است اما دستگاه مورد استفاده دقت بالایی دارد و به‌صورت امن طراحی شده است.

لاغری غبغب با بهترین روش لاغری سریع

لیپوماتیک غبغب جزو راحت‌ترین عمل‌های زیبایی به‌شمار می‌رود که دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. یکی از مزاحم‌ترین چربی‌های تجمع یافته در بدن، چربی‌های چانه و گردن است که در ناحیه غبغب خودنمایی می‌کند.

بزرگ شدن و افتادگی بافت این ناحیه، زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اجازه نمی‌دهد چهره‌تان آن‌طور که هست خود را نشان بدهد. پزشک به شما توصیه می‌کند در هفته اول حتما چانه‌بند ببندید تا ورم ناحیه از بین برود و پوست چانه و گردن جمع شود. پس از عمل، خط فک زیباتر و واضح‌تر خواهد شد و تغییر زیادی در چهره ایجاد می‌کند.

تخلیه چربی با لیپوماتیک چگونه است؟

تخلیه چربی‌های اضافی بدن از طریق لوله‌ای ظریف به نام کانولا صورت می‌گیرد. پزشک این لوله را از طریق سوراخ‌های ۲ تا ۵ میلی‌متری روی پوست، وارد بافت چربی می‌کند. موتور دستگاه، حرکات سه بعدی را برای کانولا فراهم می‌کند تا سلول‌های چربی را بشکند و همزمان عمل تخلیه با مکش انجام می‌شود. حرکات کانولا به صورت نوسانی، چرخشی و ارتعاشی است. به‌نحوی که عقب جلو شدن، بالا پایین رفتن و دوران لوله، در کنار امواج فراصوت، سرعت امولسیون چربی را بالا می‌برد و خروج ذرات ریز آن را آسان‌تر می‌کند.

دستگاه لیپوماتیک

دستگاه‌های مورد استفاده در بهترین روش لاغری سریع دارای سیستم ایمنی فعال، کنترل حرارت و منبع تولید امواج فراصوت هستند. میکروپمپ‌ها عمل ساکشن چربی را با دقت و سرعت زیادی انجام می‌دهند و بافت‌های دیگر حین تخلیه سرجای خود می‌مانند.

امواج اینفراسونیک (فراصوت) با ریزتر کردن ذرات چربی به فرایند امولسیون سرعت می‌دهد و با تحریک کلاژن سازی پوست، منجر به سفت شدن آن می‌شود. برای همین است که در روش لیپوماتیک، پوست بعد از عمل بهتر جمع می‌شود. از طرفی این امواج با تحریک ترشح اندورفین، بی‌حسی موضعی در بافت چربی ایجاد می‌کند تا در حین عمل دردی احساس نکنید و نیاز به تزریق بیشتر ماده بی‌حسی نباشد.

از مزایای این دستگاه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سرعت و دقت بالا در امولسیون و تخلیه چربی
  • مجهز بودن به سنسور و سیستم ایمنی فعال
  • عدم نیاز به ایجاد برش وسیع
  • تحریک کلاژن سازی پوست
لاغری سریع با پیکرتراشی
لاغری سریع با پیکرتراشی

احتمال بازگشت چربی پس از لاغری وجود دارد؟

 اگرچه تخلیه چربی‌های موضعی بدن علاوه بر کاهش سایز، وزن بدن را نیز تغییر می‌دهد؛ اما هدف لیپوماتیک کاهش وزن نیست. پس از تخلیه چربی‌ها جایگزین شدن مجدد سلول‌های چربی، زمان‌بر است و افراد با داشتن سبک زندگی سالم می‌توانند جلوی انباشت مجدد این لایه‌ها را بگیرند. اما به طور معمول پس از عمل، چربی‌های مازاد باز نمی‌گردند.

برای کاهش وزن و پیشگیری از بازگشت چاقی موضعی بهتر است رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و منظم ورزش کنید. با این مراقبت‌ها می‌توانید تا آخر عمر اندامی ایده‌آل داشته باشید.

بهترین روش لاغری سریع (لیپوماتیک) به بدن صدمه می ‌زند؟

مهارت جراح و تحت کنترل داشتن فرایند عمل، نقش مهمی در ایمنی این جراحی دارد. زمانی که کانولا وارد بافت‌ زیرین پوست می‌شود، تنها لایه‌های چربی را هدف قرار می‌دهد. سر گرد لوله ظریف دستگاه، به عروق، سلول‌های عضله و اعصاب آسیبی نمی‌رساند.

برش‌هایی که جراح روی بدن بیمار ایجاد می‌کند آنقدر کوچک است که برخی آن را یک روش لاغری بدون جراحی می‌نامند. بنابراین دوران نقاهت عمل بسیار کوتاه است و بیمار لازم نیست به اندازه جراحی‌های باز به خود استراحت بدهد.

عوارض تخلیه چربی با لیپوماتیک

رعایت نکات پیش از عمل مانند عدم مصرف دخانیات، مشروبات الکلی و داروهای رقیق کننده خون، احتمال خونریزی حین عمل را کاهش می‌دهد. این عمل معمولا بدون ایجاد بیهوشی عمومی انجام می‌شود و عوارض ناشی از این نوع بیهوشی (مانند مشکلات تنفسی) را ایجاد نمی‌کند. به طور کلی این تکنیک، یک روش کم عارضه و کم خطر برای از بین بردن چربی بدن است که کمترین میزان درد، ورم و کبودی را در پی خواهد داشت.

در ادامه به برخی عوارض جانبی را که این عمل ممکن است ایجاد کند اما احتمال آن پایین است، اشاره می‌کنیم:

  • کبودی
  • التهاب
  • بی حسی
  • عفونت
  • سوختگی پوست
  • آمبولی ریه
  • ترومبوفلبیت
  • بی نظمی کانتور

بهترین کاندیدا برای لاغری سریع با لیپوماتیک

برای اینکه بتوانید با بهترین روش لاغری سریع (لیپوماتیک) به اندام دلخواه و زیبا دست پیدا کنید باید شرایط عمل را داشته باشید. اگر جزو این افراد هستید، می‌توانید برای عمل اقدام کنید:

  • افرادی که چاقی آن‌ها بیش از حد نیست و BMI آن‌ها استاندارد یا حداکثر ۳۰ است.
  • اشخاصی که در بدن خود چاقی موضعی دارند.
  • افرادی که وزن ثابتی دارند.
  • کسانی که پوست بدن آن‌ها هنوز کشسان و الاستیک است.
  • افرادی که سن بالای ۱۸ سال دارند.
  • افرادی که بیماری زمینه‌ای خطرناک مانند هموفیلی، بیماری قلبی، ریوی وغیره ندارند.
  • کسانی که از وضعیت جسمی سالمی برخوردار هستند.
  • افرادی که نمی‌توانند رژیم غذایی بگیرند یا ورزش کنند.
  • اشخاصی که قصد دارند به نتایج فوری دست یابند و سریع لاغر شوند.
  • افرادی که به دنبال فرم بدنی زیبا و تناسب اندام هستند.
کاهش سایز سریع با لیپوماتیک
کاهش سایز سریع با لیپوماتیک

کلام آخر؛ بهترین روش لاغری سریع در بهترین مرکز درمانی

تجمع چربی‌های مازاد در نواحی مختلف بدن موجب می‌شود که هماهنگی اندام‌ها به هم بخورد و زیبایی ظاهری افراد تحت تاثیر قرار بگیرد. ایران لیپوماتیک، یک مرکز فوق تخصص جراحی‌های زیبایی است که با انجام عمل‌های پیکرتراشی، لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی به شما کمک می‌کند که به تناسب اندام برسید. این عمل‌ها که با هدف اصلاح فرم بدنی انجام می‌شوند، بهترین روش لاغری با جراحی هستند که به رفع چاقی موضعی بدن کمک می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا