لیپوماتیک

لیپوماتیک 360 درجه چیست؟ هزینه های مربوط به لیپوماتیک 360 درجه

آیا تاکنون چیزی درمورد لیپوماتیک 360 درجه شنیده‌اید؟ اگر اندک اطلاعاتی درمورد جراحی‌های زیبایی، مخصوصا جراحی لیپوماتیک داشته باشید احتمالا می‌دانید که روش لیپوماتیک 360 یکی از رایج‌ترین شیوه‌های جراحی لاغری است که به‌ساده‌ترین شکل، تمام چربی‌های مازاد بدن را از بین می‌برد. بارزترین مزیتی که باعث جلب توجه دیگران شد، هزینه لیپوماتیک 360 درجه بود.

درواقع اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر به این نوع جراحی نگاه کنیم، باید بگوییم بسیاری از افرادی که دوست ندارند هزینه‌ زیادی برای انجام این جراحی بپردازند، می‌توانند به سراغ لیپوماتیک 360 درجه بروند. دکتر علی اکبر مروتی، یکی از برترین پزشکان عرصه زیبایی بر این باور است که این نوع جراحی در مقایسه با سایر روش‌های لیپوماتیک مزیت‌های بیشتری دارد. همانطور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین نکاتی که افراد در زمان انجام جراحی به ان توجه می‌کنند، هزینه و قیمت‌های مربوط به جراحی است. به‌نظر شما هزینه لیپوماتیک 360 درجه چقدر است؟

برای اطلاع دقیق‌تر از هزینه‌های مربوط به لیپوماتیک 360 درجه ابتدا باید عوامل تاثیرگذار در روند جراحی را بررسی کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید که شما را با یکی از مناسب‌ترین و بهترین شیوه‌های جراحی لیپوماتیک آشنا کنیم.

لیپوماتیک و روش های متفاوت آن

همانطور که گفتیم جراحی لیپوماتیک یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های جراحی است که می‌تواند در زمان کم و به‌ساده‌ترین شکل، تمام چربی‌های مازاد بدن را از بین ببرد. بارزترین مزیتی که درمورد این جراحی وجود دارد این است که افراد می‌توانند باتوجه به آناتومی بدن خود و میزان چربی‌های اضافی، بهترین و سازگارترین روش از لیپوماتیک را انتخاب کنند.

یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های لیپوماتیک، لیپو 360 درجه یا محیطی است. شاید باخود تصور کنید که لیپوماتیک 360 درجه کمی عجیب و غریب باشد؛ اما برخلاف این تصور این نوع از لیپو یکی از ساده‌ترین روش‌های لاغری است.

وجود مزیت‌های زیاد و تاثیرات مثبتی که این جراحی روی بدن افراد دارد، باعث شد که در مدت زمان کمی، توجه بسیاری از افراد به سمت این شیوه از جراحی جلب شود. به‌نظر شما لیپوماتیک 360 درجه چه تاثیری در بدن دارد؟ آیا کسی از اطرافیان شما سابقه انجام این جراحی را دارد؟

هزینه لیپوماتیک 360
هزینه لیپوماتیک 360

لیپوماتیک 360 درجه

لیپوماتیک 360 درجه یا محیطی برای حذف چربی‌های مازاد شکم، پهلو و کمر انجام می‌شود. درواقع در این روش جراح تنها بر یک قسمت از بدن متمرکز می‌شود. به زبان ساده‌تر، جراحی لیپوماتیک 360 درجه به صورت متمرکز بر حذف چربی‌های انباشته شده در شکم و پهلو می‌پردازد. عملکرد و روند این جراحی هیچ تفاوتی با روش‌های دیگر لیپو ندارد، تنها تفاوت این روش با سایر روش‌ها در میزان حذف چربی‌های مازاد است.

به زبان ساده‌تر، بسیاری از افرادی که از چربی‌های مازاد شکم و پهلوی خود رنج می‌برند و به دنبال ایجاد تناسب در اندام خود هستند، این جراحی را انتخاب می‌کنند. روند این جراحی هم بدین صورت است که ابتدا جراح حفره‌های کوچکی به اندازه 3 الی 5 میلی‌متر را روی نواحی مختلف شکم و پهلو ایجاد کرده و با استفاده از اشعه‌های قوی و لوله‌های دستگاه کانولا، توده‌های چربی را به تکه‌های کوچک‌تری تقسیم می‌کند.

از آنجایی که مدت زمان این جراحی نسبت به سایر جراحی‌های لیپو کمتر است، دوران نقاهت آن هم بسیار ساده‌تر است. کاهش هزینه لیپوماتیک 360 درجه یکی دیگر از مزیت‌های بسیار خوب این شیوه از جراحی است.

هزینه جراحی لیپوماتیک 360 درجه

همانطور که گفتیم یکی از بارزترین مزیت‌های جراحی لیپوماتیک 360 درجه، هزینه آن است. درواقع از آنجایی که این شیوه از جراحی روند ساده‌تری دارد، هزینه آن هم کمتر است. البته نکته حائز اهمیت در تعیین هزینه لیپوماتیک 360 درجه این است که نرخ دقیق آن باتوجه به برخی از عوامل تعیین می‌شود.

به‌صورت کلی هزینه لیپوماتیک 460 درجه در مقایسه با سایر روش‌های لیپو منطقی‌تر است. به همین علت بسیاری از افراد برای نابودی چربی‌های مازاد، رفع افتادگی پوست و سلولیت‌های خود از لیپوماتیک 360 درجه استفاده می‌کنند.

لیپو 360 چیست
لیپو 360 چیست

عوامل تاثیرگذار در هزینه لیپو

در بخشی از مقاله به این امر اشاره کردیم که هزینه لیپوماتیک 360 درجه باتوجه به برخی از عوامل تعیین می‌شود. درواقع تمام جراح‌های زیبایی، برای تعیین هزینه جراحی خود به معیارهای متفاوتی تکیه می‌کنند. تعیین هزینه لیپوماتیک 360 درجه هم باتوجه به عوامل زیر تعیین می‌شود:

تعداد نقاط مورد جراحی

اولین عاملی که تیم جراحی برای تعیین هزنیه لیپوماتیک 360 درجه به آن توجه می‌کند، تعداد نقاطی است که باید جراحی شود. درواقع هرچه که تعداد این نقاط بیشتر باشد و جراح حفره‌های بیشتری را برای انجام جراحی ایجاد کند، هزینه جراحی به همان نسبت بیشتر می‌شود. زیرا با افزایش تعداد حفره‌ها، جراح باید از لوله‌های بیشتری برای خود و تکه کردن توده‌های چربی استفاده کند.

چربی‌های بدن و چربی‌های برداشته شده

دومین عامل که تاثیر زیادی در هزینه لیپوماتیک 360 درجه دارد، چربی‌های بدن و میزان چربی‌های برداشته شده است. درواقع هنگامی که حجم چربی‌های بدن بسیار زیاد باشد، جراح باید زمان زیادی برای انجام جراحی صرف کند. همچنین باید از تجهیزات بیشتری استفاده کرده و حتی حفره‌های بیشتری را روی سطح شکم و پهلو ایجاد کند.

به همین دلیل افرادی که میزان چربی های شکم آنها بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری برای انجام جراحی لیپو پرداخت کنند. آن دسته از افرادی که فقط با حجم کمتری از چربی شکم و پهلو، یا چربی‌های زیرشکم درگیر هستند، می‌توانند با پرداخت هزینه‌های کمتر، جراحی لیپوماتیک 360 درجه را انجام دهند.

هزینه های جانبی لیپوماتیک 360 درجه

هزینه‌های مربوط به لیپوماتیک 360 درجه فقط به این دو عامل منتهی نمی‌شود. درواقع هر عمل جراحی دارای برخی هزینه‌های جانبی است که افراد باید قبل و بعد از جراحی پرداخت کنند. موارد زیر از هزینه‌های جانبی عمل لیپوماتیک 360 درجه است:

  • دستمزد جراح و تیم پزشکی
  • هزینه‌های مربوط به آزمایشات قبل از جراحی
  • تهیه گن‌های مخصوص برای بعد از جراحی
  • خرید داروهای مسکن و تجویز شده
  • هزینه اتاق جراحی و بیمارستان

آیا بیمه هزینه لیپوماتیک 360 درجه را پرداخت می کند؟

یکی از سوالاتی که درمورد هزینه لیپوماتیک 360 درجه در ذهن افراد ایجاد می‌شود این است که آیا بیمه هزینه‌های مربوط به لیپو 360 درجه را پرداخت می‌کند؟ اگر بخواهیم به صورت دقیق به این سوال پاسخ دهیم، باید ابتدا علت جراحی را بررسی کنیم. درواقع اگر جراحی لیپوماتیک به قصد درمان انجام شود، افراد می‌توانند با ارائه مدارک پزشکی به بیمه، بخشی از هزینه خود را دریافت کنند.

اما اگر جراحی لیپوماتیک 360 درجه برای بهبود زیبایی اندام و بدون هدف درمانی انجام شود، بیمه هیچ هزینه برای آن پرداخت نمی‌کند. درواقع بیمه فقط برای جراحی‌‌های که هدف درمانی دارند پاسخگو است.

جراحی لیپوماتیک
جراحی لیپوماتیک

انجام لیپو 360 درجه، منطقی یا اقتصادی؟

برخی از افراد ترجیح می‌دهند برای کاهش هزینه‌های خود، روش‌های کم‌هزینه‌تری از جراحی‌های لاغری را انتخاب کنند. باتوجه به نکاتی که درمورد جراحی لیپوماتیک 360 درجه بیان شد، این جراحی یکی از کم‌هزینه‌ترین جراحی‌های لاغری به‌شمار می‌رود. با این وجود افراد باید دقت داشته باشند که نوع جراحی لیپوماتیک را براساس میزان چربی‌های مازاد خود انتخاب کنند.

انجام لیپوماتیک 360 درجه فارغ از منطقی یا اقتصادی بودن، جنبه زیبایی و حتی درمانی داشته و می‌تواند سبک زندگی افراد را بهبود دهد. پس افراد باید باتوجه به نوع و آناتومی بدن و میزان چربی‌های بدن خود، بهترین شیوه را برای انجام جراحی لیپوماتیک انتخاب کنند.

کدام روش لیپو را انتخاب کنیم؟

اگر نمی‌دانید که بین روش‌های مختلف لیپو، مانند لیپوماتیک 360 درجه وغیره کدام شیوه را انتخاب کنید، پس باید با افراد ماهر و حاذق این عرصه صحبت کنید. مشاورین ما در کلینیک ایران لیپوماتیک با ارائه جامع‌ترین و کاربردی‌ترین توضیحات، شما را از مزیت‌ها، معایب، عملکرد، تاثیرات و هزینه لیپوماتیک 360 درجه و سایر روش‌های لیپو مطلع می‌کنند.

پس اگر به‌دنبال داشتن اندام ایده‌آل هستید و می‌خواهید یک جراحی ساده‌ و بی‌استرس را تجربه کنید، حتما با مشاورین ما در کلینیک ایران لیپوماتیک در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا