جراحی سینه

نقش جلسات مشاوره در جراحی پروتز سینه

آیا تاکنون جراحی پروتز سینه را انجام داده‌اید؟ آیا می‌دانید که برای انجام این جراحی چه باید کرد؟ مسلما نمی‌توان انتظار داشت که تمام افراد درمورد جراحی‌های زیبایی مانند جراحی پروتز سینه اطلاعات کاملی داشته باشند؛ به همین دلیل تمامی کسانی که قصد انجام این جراحی را داشته باشند، باید در جلسات مشاوره پیش از جراحی شرکت کنند. آیا کسی از اطرافیان شما تجربه شرکت در این جلسات را داشته است؟ به‌نظر شما نقش مشاوره در پروتز سینه چیست؟

تمامی پزشکان ماهر مانند ایران لیپوماتیک، بر این باورند که جراحی‌های زیبایی یا هر جراحی دیگری، نیاز به اطلاع‌رسانی و آگاهی افراد دارد. حال این آگاه‌سازی چگونه انجام می‌شود؟ قطعا بهترین افرادی که می‌توانند به دیگران کمک کنند که اطلاعات درستی از روند جراحی به دست بیاورند، تیم جراحی و پزشک معالج هستند؛ به همین دلیل افراد باید علاوه بر گفت‌و‌گو با تیم جراحی، در جلسات مشاوره هم شرکت کرده و تمام انتظارات خود را بیان کنند. به‌نظر شما شرکت کردن در این جلسات مشاوره چه تاثیری در روند جراحی دارد؟

مسلما نقش مشاوره در پروتز سینه و روند آن بسیار چشمگیر است؛ به همین دلیل تمام پزشکان به مراجعین خود توصیه می‌کنند که در روزهای قبل از جراحی، در تمامی جلسات مشاوره شرکت کنند. ما هم قصد داریم در این مقاله با بررسی نقش مشاوره در پروتز سینه، تاثیر آن در روند این جراحی را بررسی کنیم.

بروز مشکلات جسمی و کاهش اعتماد به نفس

مسلما معیارهای زیادی برای زیبایی افراد وجود دارد. یکی از اصلی‌ترین معیارهای زیبایی داشتن تناسب اندام است. معیاری که بسیاری از افراد برای رسیدن به آن به سراغ جراحی‌های زیبایی مختلفی می‌روند. به‌نظر شما چه چیزی باعث برهم خوردن تناسب اندام می‌شود؟ یکی از بارزترین مشکلاتی که بسیاری از بانوان با آن درگیر هستند، کوچک بودن سایز و حجم سینه‌هایشان است.

درواقع نوع ژنتیک برخی از بانوان بدین صورت است که فرم سینه آن‌ها نسبت به بدنشان کوچک‌تر است؛ همین عامل باعث می‌شود که تناسب اندام آنها کمی برهم ریخته و اعتماد به‌نفس کافی را نداشته باشند. البته نکته بسیار مهمی که درمورد کوچک بودن سینه و تناسب اندام وجود دارد این است که شاید برخی از افراد کوچک بودن سینه را دلیل قانع کننده‌ای برای عدم تناسب اندام ندانند؛ اما بسیاری از بانوان ترجیح می‌دهند که باتوجه به فرم بدنشان، سینه‌های بزرگ‌تر و خوش‌فرم‌تری داشته باشند.

همین عامل باعث می‌شود که بانوان برای افزایش حجم و سایز سینه‌های خود به سراغ جراحی‌های زیبایی مختلفی بروند. به‌نظر شما چگونه می‌توان بهترین نوع جراحی زیبایی برای فرم‌دهی سینه را انتخاب کرد؟ احتمالا می‌دانید که روش‌های جراحی زیادی وجود دارد که می‌تواند فرم سینه را اصلاح کند؛ اما در بین تمام این روش‌ها، پروتز سینه بهترین و کاربردی‌ترین روش برای افزایش حجم و سایز سینه است.

جلسات مشاوره پروتز سینه
جلسات مشاوره پروتز سینه

چگونه بفهمیم برای جراحی پروتز سینه مناسب هستیم؟

همانطور که گفتیم برای ایجاد تغییرات در بافت سینه روش‌های جراحی زیادی وجود دارد. یکی از همین روش‌ها، جراحی پروتز سینه است که می‌تواند به سادگی فرم و سایز سینه را اصلاح کند. در این بین، یکی از رایج‌ترین سوالاتی که بسیاری از بانوان دارند این است که چگونه بفهمیم کاندید خوبی برای جراحی پروتز سینه هستیم؟

مسلما تشخیص این موضوع باتوجه به آناتومی بدن، علم و صلاحدید جراح انجام می‌شود. درواقع جراح باید ابتدا بدن فرد را بررسی کرده و باتوجه به انتظاراتی که فرد دارد، بهترین نوع جراحی را به او پیشنهاد دهد. همین روند افراد را به سمت شرکت در جلسات مشاوره پیش از جراحی ترغیب می‌کند.

درواقع افراد می‌توانند با کمک از تیم مشاوره یا جراح، انتظارات خود را از جراحی بیان کرده و باتوجه به صلاحدید پزشک، بهترین روش جراحی را انتخاب کنند. در این جلسات هیچ جراحی خاصی انتخاب نشده، بلکه هدف افراد از شرکت در این جلسات تنها انتخاب یک شیوه خوب و کاربردی برای اصلاح فرم و حالت سینه است.

انتخاب بهترین شیوه برای جراحی

بعد از اینکه افراد در جلسات ابتدایی مشاوره شرکت کردنند، می‌تواند روش مناسبی را برای فرم‌دهی سینه‌های خود برگزینند. درواقع شرکت در این جلسات مشاوره به افراد کمک می‌کند که درک درستی از تمام روش‌های جراحی مربوط به سینه پیدا کنند؛ علاوه بر آن به صورت کامل با عوارض، تاثیرات و نقش هر جراحی آشنا می‌شوند. همین روند به آنها کمک می‌کند که بهترین شیوه را برای جراحی سینه انتخاب کنند. به‌نظر شما پس از انتخاب بهترین شیوه برای جراحی چه باید کرد؟

جلسات مشاوره پیش از جراحی پروتز سینه

تیم جراحی یا پزشک به تمام افرادی که دوست دارند سینه‌های بزرگ‌تر و حجیم‌تری داشته باشند، پیشنهاد می‌دهد که جراحی پروتز سینه را انتخاب کنند. پس از اینکه افراد این جراحی را انتخاب کردند، باید در جلسات مشاوره مربوط به همین جراحی شرکت کنند.

شکت در این جلسات علاوه بر افزایش آگاهی و شناخت مراجعین نسبت به شیوه و روند جراحی، باعث افزایش شناخت تیم پزشکی نسبت به آناتومی و سیستم بدن افراد هم می‌شود. به‌نظر شما این کار چه فایده دارد؟ خب مسلما تیم جراحی و پزشک باید حداقل شناختی از بدن هر فرد داشته باشند که بتوانند روند جراحی را به درستی انجام دهند. شرکت در جلسات مشاوره و برررسی آناتومی بدن به تیم جراحی کمک می‌کند که شناخت خود را از بدن افراد افزایش دهند.

پروتز سینه
پروتز سینه

در جلسات مشاوره چه چیزهای مطرح می شود؟

نقش مشاوره در پروتز سینه بسیار قابل توجه است. درواقع نقش مشاوره در پروتز سینه دقیقا جایی مشخص می‌شود که فرد برای بهتر شدن نتیجه جراحی خود، از نظرات و پیشنهادات تیم جراحی استفاده کرده و سوابق پزشکی خود را به صورت کامل به تیم جراحی ارائه می‌دهد. در جلسات مشاوره پیش از جراحی، موارد زیر به صورت کامل ارائه و بررسی می‌شود:

  • ارائه سوابق پزشکی فرد
  • ارائه مدارک لازم برای انجام جراحی
  • انجام آزمایش‌های پیش از جراحی و جواب آن‌ها
  • بیان انتظارات فرد از جراحی
  • توضیح روند جراحی به مراجعین
  • بیان عوارض جراحی و دوران نقاهت آن
  • توضیح کامل مراقبت‌های پس از جراحی
  • ارائه مدارک لازم مبنی بر عدم حساسیت به دارو یا بیماری‌های زمینه‌ای

نقش جلسات مشاوره در پروتز سینه

همانطور که گفتیم نقش مشاوره در پروتز سینه بسیار حائز اهمیت است. درواقع شرکت کردن در جلسات مشاوره به افراد کمک می‌کند که نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورند. مسلما هم تیم پزشکی و هم مراجعین به دنبال نتیجه دلخواه خود هستند. در چنین شرایطی هر دو طرف باید به یک استاندارد مشترک برای جراحی برسند. شرکت در جلسات مشاوره پیش از جراحی به هر دو طرف کمک می‌کند که به صورت کامل با انتظارات یکدیگر آشنا شوند.

از سوی دیگر، برخی از افراد نسبت به روند جراحی و عوارض آن اطلاعی ندارند؛ به همین دلیل از جراحی وحشت داشته و استرس زیادی می‌گیرند. نقش مشاوره در پروتز سینه دقیقا همینجا مشخص می‌شود. درواقع با اطلاعات و توضیحاتی که تیم جراحی در اختیار افراد قرار می‌دهد، آن‌ها آگاهی و شناخت کاملی نسبت به این روند پیدا می‌کنند. دقیقا زمانی که افراد اطلاعات درستی از روند جراحی داشته باشند، استرس آن‌ها هم کمتر می‌شود.

مشاوره های پیش از جراحی
مشاوره های پیش از جراحی

بهترین مشاورین برای جراحی پروتز سینه

تاکنون با نقش مشاوره در پروتز سینه آشنا شدید؛ اما یکی از مهم‌ترین موضوعات در این امر، تشخیص بهترین مشاور برای جراحی پروتز سینه است. مسلما افرادی که قبلا تجربه جراحی پروتز سینه را داشته‌اند می‌توانند افراد خوبی برای مشاوره و صحبت باشند؛ اما نمی‌توان به‌صورت صد‌در‌صد روی آن‌ها حساب کرد.

بهترین افراد برای مشاوره پیش از جراحی پروتز سینه، جراحان حاذق این عرصه و تیم جراحی هستند. درواقع از آنجایی که این افراد مهارت و توانایی لازم برای انجام جراحی را دارند، می‌توانند نقش مشاوره در پروتز سینه را به درستی ایفا کرده و افراد را با اصلی‌ترین موضوعات پیش از جراحی آشنا کنند.

تاثیرات مشاور بد در جراحی پروتز سینه

حتما متوجه شده‌اید که نقش مشاوره در پروتز سینه چقدر مهم است، حال تصور کنید فردی با بی‌دقتی، افراد بی‌تجربه را برای مشورت قبل از جراحی انتخاب کند. در چنین شرایطی مسلما فرد نمی‌تواند توضیحات یا اطلاعات درستی از جراحی و روند آن را در اختیار مراجعین قرار دهد، مخصوصا در شرایطی که هیچ آگاهی از آناتومی بدن فرد هم ندارد. همین عامل باعث می‌شود که مراجعین نتیجه دلخواه خود را دریافت نکنند.

از سوی دیگر، افرادی که تجربه چندانی در جراحی پروتز سینه ندارند، مسلما نمی‌توانند جراحان ماهری را برای انجام این جراحی به دیگران معرفی کنند. در چنین شرایطی از آنجایی که فرد با هیچ پزشک ماهری آشنایی ندارد، به سراغ افرادی می‌روند که تجربه و مهارت کافی برای انجام جراحی را ندارند؛ همین عامل می‌تواند تغییرات ناخوشایندی را در بدن ایجاد کند. پس نکته بسیار مهمی که درمورد نقش مشاوره در پروتز سینه و روند آن وجود دارد این است که حتما افراد درستی را برای مشورت انتخاب کنید.

مشورت درست و بهترین نتیجه

داشتن مشاورین درست و آشنایی با نقش مشاوره در پروتز سینه یا اصولا هر جراحی دیگری، به افراد کمک می‌کند که جراحی ساده‌تری را تجربه کنند. به همین دلیل اگر قصد دارید بهترین نتیجه را از جراحی پروتز سینه به دست بیاورید، حتما مشاورین خوبی را برای صحبت و راهنمایی انتخاب کنید. اگر با مشاورین خوبی آشنایی ندارید، می‌توانید با تیم مشاوره ما در کلینیک ایران لیپوماتیک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا