ابدومینوپلاستی

مناسب ترین افراد برای جراحی ابدومینوپلاستی

بزرگ‌ترین معضل و مشکل جسمی و ظاهری که با آن درگیر هستید چیست؟ مسلما داشتن چربی‌های مازاد در نقاط مختلف بدن، آن‌هم شکم، پهلو و کمر از عذاب‌آورترین موضوعاتی است که ذهن بسیاری از اشخاص را به خود درگیر می‌کند. از آنجایی که روش‌های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد، هر شخص می‌تواند بسته به نوع آناتومی بدن و چربی‌های مازاد، بهترین شیوه را انتخاب کند. در این بین، جراحی ابدومینوپلاستی یا لیفت شکم از بهترین روش‌های لاغری است که در کمترین زمان، بیشترین میزان چربی را از بین می‌برد. نکته حائز اهمیت درمورد این جراحی این است که بهترین کاندید جراحی ابدومینوپلاستی را بشناسیم.

همانطور که گفتیم انجام جراحی ابدومینوپلاستی تنها یکی از روش‌های است که می‌تواند چربی‌های مازاد بدن را از بین ببرد. علاوه بر آن، روش‌های دیگری هم وجود دارد که به حذف چربی‌های مازاد می‌پردازد. در ادامه این مقاله به بررسی جراحی ابدومینوپلاستی و نکات مهم آن می‌پردازیم. همچنین اصلی‌ترین نکاتی که برای بهترین کاندید جراحی ابدومینوپلاستی اهمیت دارد را بررسی می‌کنیم. ایران لیپوماتیک یکی از برترین پزشکان فعال در عرصه جراحی‌های زیبایی هستند که باتوجه به شرایط شخص، مناسب‌ترین اشخاص برای جراحی ابدومینوپلاستی را تشخیص می‌دهند.

حال اگر دوست دارید بدانید باتوجه به موارد گفته شده، جزو بهترین کاندید جراحی ابدومینوپلاستی هستید یا نه، حتما تا انتها این مقاله را مطالعه کنید.

آناتومی بدن و اجتماع چربی در شکم

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که بسیاری از اشخاص با آن درگیر هستند، اجماع چربی در بخش‌های مختلف بدن است. این چربی‌ها در نقاط مختلف بدن مانند شکم، پهلو، کمر، ران، بازو و غبغب جمع می‌شوند. جمع شدن این چربی‌ها در نقاط مختلف بدن، بسته به آناتومی بدن انجام می‌شود. برای مثال آناتومی و سیستم بدن یک شخص به‌صورتی است که با افزایش وزن، چربی‌های زیادی در قسمت شکم، کمر و پهلویش جمع می‌شوند. درحالی که میزان چربی سایر نقاط بدن کاملا مناسب است. این دسته از اشخاص می‌توانند برای لاغری روش‌های مختلفی را انتخاب کنند.

شاید با خود تصور کنید که چرا چربی‌های مازاد باید در یک نقطه مشخص از بدن جمع شوند؟ پاسخ بسیار روشن است. سیستم داخلی و بافت‌های عضلات اصلی بدن هرکس به یک صورت است. گاهی اوقات نوع ژنتیک، بافت عضلانی و آناتومی بدن اشخاص به صورتی است که فقط از لحاظ شکم چاق می‌شوند. به زبان ساده‌تر، قسمت‌های شکم و پهلو این اشخاص ظرفیت و حساسیت بیشتری برای تجمع چربی دارند. به همین سبب با کمترین میزان افزایش وزن، حجم زیادی از چربی‌های مازاد در شکم و پهلو جمع می‌شوند.

جراحی لیفت شکم
جراحی لیفت شکم

چگونه از شر چربی های مازاد شکم خلاص شویم!

برای رهایی از چربی‌های مازاد شکم و پهلو روش‌های مختلفی وجود دارد. روش‌هایی مانند ورزش، رژیم غذایی و جراحی‌های لاغری از ساده‌ترین شیوه‌های لاغری هستند که هرکدام روند و دوره خاص خودشان را دارند. اگر بخواهیم به صورت مختصر به بخشی از نتایج و دوره‌های این سه روش اشاره کنیم، باید بگوییم که دستیابی به اندام ایده‌آل و لاغر در کمترین زمان با انجام جراحی‌‌های زیبایی و لاغری امکان‌پذیر است.

درواقع در جراحی‌های زیبایی مانند ابدومینوپلاستی، جراح با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مخصوص جراحی، طی چند ساعت تمام چربی‌های مازاد بدن را از بین می‌برد. علاوه بر آن دوران نقاهت بسیار ساده دارد که رعایت اصول آن ماندگاری نتایج جراحی را افزایش می‌دهد. به همین دلیل اغلب کسانی که دوست دارند در مدت زمان کمتری به اندام ایده‌آل خود برسند، انجام جراحی لاغری مانند ابدومینوپلاستی را انتخاب می‌کنند.

درست است که تاکنون از مزیت‌ها و تاثیرات مثبت جراحی ابدومینوپلاستی یا سایر شیوه‌های لاغری گفتیم؛ اما نمی‌توان منکر مزیت‌های ورزش و رژیم غذایی شد. این دو روز باعث کاهش وزن اصولی در بدن شده و نتیجه بسیار لذت‌بخشی دارند. هرچند که لاغری با روش ورزش و رژیم غذایی به زمان، صبر و تلاش بیشتری نیاز دارد، علاوه بر آن شخص باید پس از لاغری هم به صورت مداوم به اصلاح رژیم غذایی و انجام ورزش‌های مختلف بپردازد. با این وجود لاغری که شخص با روش ورزش و رژیم غذایی به دست می‌آورد بسیار لذت بخش و ماندگار است.

جراحی لاغری ابدومینوپلاستی و چگونگی آن

همانطور که گفتیم یکی از رایج‌ترین شیوه‌های لاغری، انجام جراحی ابدومینوپلاستی است. این جراحی به‌صورت متمرکز به حذف چربی‌های اضافی شکم و پهلو می‌پردازد. علاوه بر آن جراحی ابدومینوپلاستی از آن دسته جراحی‌های است که فقط و فقط چربی‌های شکم، پهلو و کمر را از بین می‌برد. علاوه بر آن، جراحی ابدومینوپلاستی دارای دو روز ابدومینوپلاستی کامل و مینی است که باتوجه به نظر جراح و مراجعه کننده انجام می‌شود.

روند جراحی ابدومینوپلاستی به‌صورتی است که ابتدا جراح بدن شخص را به صورت کامل بررسی می‌کند. سپس باتوجه به آناتومی بدن و میزان چربی‌های اضافی، بهترین شیوه را برای جراحی انتخاب می‌کند. پس از آن در روز جراحی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، برش‌های را در نواحی شکم ایجاد می‌کند. پس از برش شکم و پهلو نوبت به برداشتن و جداسازی پوست شکم از عضلات می‌رسد. جداسازی پوست شکم از عضلات باعث تسلط بیشتر جراح روی چربی‌های مازاد می‌شود.

بعد از انجام این مراحل نوبت به جداسازی چربی‌های مازاد از عضلات اصلی شکم می‌رسد. بعد از اینکه جراح توده‌های چربی را از عضلات شکم جدا کرد، باید سایر عضلات شکم را سرجای خود قرار داده و پوست اضافی شکم را برش بزند. برش پوست‌های اضافی شکم باعث صاف و سفت شدن شکم می‌شود. مدت زمان جراحی ابدومینوپلاستی باتوجه به میزان چربی‌ها حدود 3 الی 4 ساعت طول می‌کشد.

ابدومینوپلاستی مینی
ابدومینوپلاستی مینی

چه کسانی کاندید جراحی ابدومینوپلاستی هستند!

احتمالا تاکنون بارها و بارها با بانوانی که به تازگی زایمان کرده‌اند، یا به دلیل لاغری‌های ناگهانی با حجم زیادی از پوست شل و افتاده درگیر هستند روبرو شده‌اید. جراحی ابدومینوپلاستی برای تمام کسانی که با چربی‌های مازاد شکم و پهلو درگیر هستند مناسب است. حتی بانوانی که به‌تازگی زایمان کرده‌ و با حجم زیادی از پوست شل و افتاده روبه‌رو هستند، می‌توانند برای رهایی از این مشکل به سراغ جراحی ابدومینوپلاستی بروند. جراحی ابدومینوپلاستی به‌صورتی کلی برای تمام اشخاصی که از چربی‌های مازاد در نواحی شکم و پهلو رنج می‌برند مناسب است.

علاوه بر آن، حتی اگر کسی چندان چربی زیادی نداشته و فقط با چربی‌های زیرشکم درگیر باشد، می‌تواند با انجام جراحی ابدومینوپلاستی مینی، به‌سادگی از شر آن راحت شود. به صورت کلی نمی‌توان به صورت دقیق بهترین کاندید جراحی ابدومینوپلاستی را نام برد، زیرا جراحی ابدومینوپلاستی برای تمام اشخاصی که چاق هستند یا از چربی‌های مازاد شکم، کمر و پهلو رنج می‌برند مناسب است.

کدام دسته از اشخاص نمی توانند ابدومینوپلاستی را انجام دهند؟

در قسمت قبل اشاره کردیم که بهترین کاندید جراحی ابدومینوپلاستی چه کسانی هستند. در این بین اشخاصی وجود دارند که انجام جراحی ابدومینوپلاستی برای آنها کاملا ممنوع است. موارد گفته شده در بخش زیر از جمله اشخاصی هستند که نه‌تنها به عنوان بهترین کاندید جراحی ابدومینوپلاستی شناخته نمی‌شوند، بلکه اجازه انجام این جراحی را ندارند:

  • زنان باردار یا کسانی که به تازگی زایمان کرده‌اند.
  • اشخاصی که بیماری‌های قلبی یا کلیوی دارند.
  • اشخاصی که مصرف کننده دخانیاتی مانند سیگار وغیره هستند.
  • اشخاصی که بیماری‌های ریوی دارند.
اشخاص مناسب برای جراحی ابدو
اشخاص مناسب برای جراحی ابدو

چگونه بفهمیم برای جراحی ابدو کاندید خوبی هستیم؟

گاهی اوقات برخی از اشخاص نسبت به بیماری‌ها یا بدن خود اطلاعی ندارند. از سوی دیگر دوست دارند برای جراحی ابدومینوپلاستی اقدام کرده و تناسب اندام موردنظر خود را به دست بیاورند. این دسته از اشخاص می‌توانند با شرکت در جلسات مشاوره و انجام آزمایش‌های پیش از جراحی، مجموعه کاملی از پرونده پزشکی خود را به جراح و تیم پزشکی ارائه دهند.

در این جلسات مشاوره مطالب مهمی مانند سابقه پزشکی شخص، سابقه حساسیت به داروهای خاص، سابقه انجام جراحی‌های زیبایی و تمام موضوعات تاثیرگذار در روند جراحی ابدومینوپلاستی بررسی می‌شود. به همین ترتیب جراح می‌تواند بفهمد که آیا شخص مراجعه کننده جزو بهترین کاندید جراحی ابدومینوپلاستی به شمار می‌رود یا نه!

با جراحی ابدو به اندام ایده آل خود دست یابید!

امروزه اغلب اشخاص به‌دنبال دستیابی به اندام عالی هستند. به همین سبب به سراغ روش‌های مختلفی می‌روند. در بین تمام روش‌های جراحی و غیرجراحی، ابدومینوپلاستی بهترین گزینه است که می‌تواند در عین سلامتی، اندام بسیار خوبی را به شما ارائه دهد. اگر با وجود این مقاله و مطالب آن، هنوز هم شک دارید که آیا جزو بهترین کاندید جراحی ابدومینوپلاستی هستید یا نه، حتما با مشاورین ما در کلینیک ایران لیپوماتیک در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا