دسته‌بندی نشده

بهترین کلینیک پیکرتراشی در تهران کجاست؟

پیکرتراشی یا لیپوماتیک یک نوع لیپو اسکالپتینگ است که در آن چربی‌های اضافی قسمت مورد نظر را خارج می‌کنند. این کار یکی از روش های زودبازده و مؤثر برای رسیدن به یک اندام زیبا است. به همین خاطر در بین افرادی که مبتلا به چاقی و اضافه وزن هستند، بسیار رایج شده است.

با این حال، پیدا کردن بهترین کلینیک پیکرتراشی بسیار اهمیت دارد که شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه برساند. حتما کلینیکی را انتخاب کنید که قبل از شروع عمل به شما مشاوره دهد. بسیاری از جراحان ماهر و متخصص، مانند ایران لیپوماتیک، در جلسات مشاوره پیش از عمل، به شما مشاوره رایگان خواهند داد و شما کاملا از فرآیند عمل خود آگاه خواهید شد.

بنابراین پیدا کردن یک کلینیک خوب باید در اولویت اول شما باشد. بر همین اساس در ادامه قصد داریم بیشتر درمورد این عمل جراحی و بهترین کلینیک پیکرتراشی در تهران صحبت کنیم. همراه ما باشید.

پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟

اکثرا برای پیکرتراشی از بی حسی موضعی استفاده می‌کنند. اما اگر پیکرتراشی در ناحیه بیشتری اعمال شود یا با سایر روش‌ها ترکیب شود از بیهوشی عمومی استفاده می‌شود.

پیکرتراشی روشی تقریبا مشابه لیپوساکشن است. در روش لیپوماتیک از فناوری صدای مادون صوت، ارتعاش و نوتاسیون جهت تخریب سلول‌های چربی استفاده می‌شود، به این صورت که لوله کانولا را به داخل بافت‌های چربی وارد می‌کنند و با حرکت چرخشی و ارتعاش آن‌ها را تخریب می‌کنند.

حرکات چرخشی نه تنها به عروق بلکه به سلول‌های چربی آسیب نمی‌رساند. با این روش مکش سلول‌های چربی بدون هیچگونه آسیبی انجام می‌گیرد. از چربی‌هایی که توسط لیپوماتیک از بین می‌روند می‌توان مجدد برای پر کردن قسمت‌های دیگر بدن مثل سینه، لگن و صورت استفاده کرد. در این روش خون ریزی، اسکار و همینطور مدت زمان ریکاوری کمتر است. به علاوه برخلاف لیپوساکشن نیازی به بستری شدن در بیمارستان نبوده و بعد از عمل مرخص می‌شود.

کاندیدهای مناسب جراحی پیکرتراشی چه کسانی هستند؟

معمولا بیشتر افراد خواستار انجام عمل پیکرتراشی هستند؛ اما بعضی از افراد به علت ویژگی‌هایی که دارند کاندیدهای بهتری برای انجام این جراحی هستند. کاندیدهای مناسب این عمل به شرح زیر هستند:

  1. کیس‌های مناسب جراحی پیکرتراشی باید سن بالای 18 و پایین 60 سال داشته باشند.
  2. افراد بزرگسالی که دارای 30 درصد اضافه وزن و پوستی سفت و انعطاف پذیر هستند، کاندیدهای مناسبی برای انجام این عمل خواهند بود.
  3. افرادی که مشروبات الکلی، دخانیات و مواد مخدر مصرف می‌کنند نمی‌توانند این جراحی را انجام دهند.
  4. افرادی که برای کاهش وزن ابتدا رژیم غذایی و ورزش را امتحان کرده‌اند و نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند بهتر است عمل پیکرتراشی را امتحان کنند.
  5. کیس‌های مناسب این عمل نباید بیماری زمینه‌ای داشته باشند.
عمل پیکرتراشی

ویژگی بهترین کلینیک پیکرتراشی در تهران

قبل از اینکه این عمل جراحی را انجام دهید، بهتر است درمورد کلینیک مدنظر تحقیق کنید و پزشک خود را به خوبی بشناسید. در واقع می‌توان از ویژگی‌های یک کلینیک خوب در زمینه جراحی پیکرتراشی به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولویت قرار دادن سلامت بیمار نسبت به منافع مالی
  • دارای رضایت مراجعین قبلی
  • دارای مهارت و تجربه کافی
  • داشتن تخصص و مدرک لازم
  • استفاده از تکنیک‌ها و تجهیزات پیشرفته به روز
  • آگاه بودن از بهترین تکنولوژی روز دنیا
  • دارای اخلاق حرفه‌ای و پرسنل با اخلاق

بهترین کلینیک پیکرتراشی در تهران از چه تکنیک هایی برای جراحی لیپوماتیک استفاده می کند؟

از تکنیک‌های زیادی در عمل جراحی لیپوماتیک استفاده می‌کنند. بیشتر جراحان پلاستیک از روش تامسنت استفاده می‌کنند تا از دست دادن خون و جای زخم کمتری ایجاد شود. با تزریق یک محلول استریل حاوی داروی بی حس کننده این تکنیک را عملی می‌کنند.

بعد از بی حسی جراح برشی کوچک ایجاد کرده و یک لوله کوچک را به داخل پوست وارد می‌کند. از لوله جهت حرکت‌های چرخشی و خارج کردن چربی با استفاده از مکش استفاده می‌شود.

در شرایطی، جراح از چربی تصفیه شده برای سایر قسمت‌‌های بدن مثل صورت یا باسن استفاده می‌کند. این نوع جراحی همیشه به تنهایی صورت نمی‌گیرد. در برخی موارد افراد برای کسب یک نتیجه بهتر از دیگر جراحی‌ها استفاده می‌کنند.

نکات مهم در انجام پیکرتراشی

معمولا هدف اصلی افرادی که این جراحی را برای چربی ضدایی انتخاب می‌کنند رسیدن به تناسب اندام است. از اصلی‌ترین قسمت‌های بدن که در تناسب اندام موثر هستند می‌توان به شکم و پهلو اشاره کرد که چربی اضافه آن‌ها موجب نارضایتی بیشتر افراد شده است. از همین رو افرادی که چربی اضافه در شکم و پهلوی دارند بهترین راه انجام عمل پیکرتراشی خواهد بود.

بررسی وضعیت پوستی فرد یکی از مواردی است که قبل از انجام عمل باید به آن توجه کنید. در صورتی که فرد مشکلات پوستی داشته باشد بهتر است از این روش استفاده نکند. این جراحی عوارض و دوره نقاهت بسیار کمتری نسبت به دیگر روش‌ها دارد.

 پیکرتراشی خانم ها

کلام آخر

در این مقاله به بهترین کلینیک پیکرتراشی در تهران اشاره کردیم و گفته شد که پیکرتراشی نوعی جراحی زیبایی جهت خلاص شدن از چربی‌های اضافی است. این نوع جراحی در کلینیک‌ها به صورت سرپایی انجام می‌شود و اکثرا نیازی به بیهوشی ندارد و در یک جلسه حجم زیادی از چربی‌ها را می‌توان از بدن خارج کرد. همچنین شل شدن پوست را تجربه نخواهید کرد.

عمل پیکرتراشی موجب تقویت بدن می‌شود. در پیکرتراشی چربی‌ها به صورت فیزیکی برداشته می‌شوند. هدف از جراحی، کاهش اندازه و فرم بدن است. مدت زمان بهبودی و دوره نقاهت این جراحی حدود 3 تا 7 روز است. در صورتی که هر گونه سوال یا ابهام درمورد عمل پیکرتراشی داشتید، می‌توانید با مشاوران ما در ایران لیپوماتیک در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا