جراحی سینه

هزینه جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه

تناسب اندام از مهم‌ترین معیارهای زیبایی است که می‌تواند باعث زیباتر شدن فرم بدن شود. یکی از مهم‌ترین اجزا بدن که تاثیر زیادی در تناسب اندام دارد، سینه است. درواقع بهتر است بگوییم فرم و سایز سینه از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند به تناسب اندام افراد کمک کند. ماستوپکسی یا لیفت سینه یکی از بهترین روش‌های جراحی مربوط به سینه است که فرم خوبی به سینه‌های افراد می‌دهد. از بارزترین نکات مثبت این جراحی می‌تواند به مناسب بودن هزینه ماستوپکسی یا لیفت سینه اشاره کرد.

شاید باخود تصور کنید که جراحی‌های مانند پروتز سینه یا پروتزپکسی تنها جراحی‌های زیبایی هستند که برای فرم‌دهی سینه انجام می‌شوند. برخلاف این عقیده، روش‌های دیگری مانند جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه وجود دارد که می‌تواند فرم، اندازه و حجم سینه را اصلاح کند. به همین دلیل بسیاری از پزشکان مانند ایران لیپوماتیک انجام این جراحی را به مراجعین خود توصیه می‌کنند.

از آنجایی که برخی از افراد نسبت به جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه اطلاعی نداشته، یا از هزینه‌های آن اطلاع ندارند، باید پیش از هرچیز به بررسی روند این جراحی، تاثیرات و هزینه ماستوپکسی یا لیفت سینه اشاره کنیم. پس برای آشنایی بیشتر با این جراحی محبوب، تا انتها همراه ما باشید:

تناسب اندام، راهی برای زیباتر شدن!

همانطور که گفتیم داشتن تناسب اندام یکی از اصلی‌ترین معیارهای زیبایی است. نکته حائز اهمیت درمورد تناسب اندام این است که تمام اجزا بدن افراد باید هماهنگی و تناسب خوبی با یکدیگر داشته باشند. بسیاری از بانوان با مشکلاتی مانند کوچک بودن سینه یا سایر اندام‌ها مانند باسن روبرو هستند. مسلما در چنین شرایطی افراد می‌توانند با تزریق چربی، تناسب اندام خوبی به دست بیاورند.

اما گاهی اوقات، برخی از بانوان با مشکل بزرگ بودن بیش از حد یا افتادگی سینه روبرو هستند. به‌‌نظر شما چرا افراد با چنین مشکلی روبرو می‌شوند؟ هنگامی که چربی‌های مازاد بدن افزایش یابد، حجم زیادی از این چربی‌ها در قسمت سینه انباشته می‌شود. از آنجایی که بافت سینه به صورت کلی از چربی است، حجم بیشتری از چربی‌های مازاد را در خود جا می‌دهد.

بهترین روش برای از بین بردن این چربی‌های مازاد، انجام جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه است. این جراحی با از بین بردن چربی‌های مازاد، حجم سینه را کاهش داده و آن را با سایر اعضا بدن متناسب می‌کند. این جراحی علاوه بر کاهش حجم سینه، افتادگی و شل بودن بیش از حد آن را هم از بین می‌برد.

ماستوپکسی
ماستوپکسی

جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه

جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مخصوص جراحی انجام می‌شود. در این شیوه از جراحی، ابتدا پزشک با بررسی سینه و فرم آن، اصلی‌ترین قسمت‌های که به جراحی نیاز دارد را مشخص می‌کند. پس از آن با استفاده از تجهیزات مخصوص، برش های کوچکی را در نواحی مختلفی از سینه ایجاد می‌کند. پس از آن نوبت به برداشتن پوست سینه از روی بافت آن می‌رسد. با این کار جراح می‌تواند تسلط بیشتری روی بافت‌های اصلی و مازاد سینه داشته باشد.

پس از برداشتن بخشی از پوست سینه جراح باید بافت یا عضلات اضافی سینه را از بافت اصلی جدا کند. بعد از این مرحله، جراح پوست سینه را کشیده و قسمت‌های اضافی آن را برش می‌دهد. برش پوست اضافی سینه از چند جهت مزیت دارد. اولین مزیت این روش است که باعث از بین رفتن افتادگی و شل بودن پوست سینه می‌شود. رفع سلولیت و ترک‌های پوستی از دیگر مزیت‌های این کار است. این جراحی بسته به میزان چربی‌های مازاد حدود 2 الی 3 ساعت زمان می‌برد.

مزیت های جراحی ماستوپکسی چیست؟

تناسب اندام و زیبایی اصلیترین مزیت این جراحی است. در کنار این مزیت، نکات مثبت دیگری هم وجود دارد که می‌توان به آنها اشاره کرد. افزایش اعتماد به‌نفس از دیگر مزیت‌های جراحی ماستوپکسی است. برای مثال تصور کنید فردی تناسب اندام خوبی نداشته و از اندام خود راضی نیست، حال چگونه می‌تواند به اندام ایده‌آل خود برسد؟

قطعا در چنین شرایطی انجام جراحی‌های زیبایی و رفع مشکلات جسمی از بهترین راه‌های است که می‌تواند در کمترین زمان، افراد را به نتیجه دلخواه خود برساند. حال تصور کنید فردی از اندام خود رضایت نسبی دارد؛ اما با بخشی از اندام، مانند سینه مشکل دارد. در چنین شرایطی افراد می‌توانند با انجام جراحی کاربردی مانند ماستوپکسی یا لیفت سینه، به اندام ایده‌آل خود برسند.

از دیگر مزیت‌های این جراحی می‌تواند به رفع بسیاری از مشکلات داخلی و چاقی بیش از حد اشاره کرد. به زبان ساده‌تر، برخی از افراد با افزایش وزن و بیشتر‌ شدن چربی‌های مازاد در قسمت‌های مختلف بدن، با مشکلات داخلی زیادی روبرو می‌شوند. جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه می‌تواند تمام این مشکلات داخلی را از بین برده و افراد را به اندام ایده‌آل خود برسانند.

پس از جراحی ماستوپکسی چه کنیم؟

شاید برخی از افرادی که نسبت به جراحی ماستوپکسی اطلاعی ندارند، با خود تصور کنند که جراحی ماستوپکسی نیاز به مراقبت های خاصی دارد. برخلاف این تصور مراقبت‌های پس از جراحی ماستوپکسی بسیار ساده و در عین حال مهم است. از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از ماستوپکسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از گن‌های طبی و مخصوص
  • داشتن برنامه غذایی مناسب
  • مصرف داروهای مسکن تجویز شده
  • پرهیز از ماساژ دادن قسمت‌های مختلف سینه
  • پرهیز از استعمال دخانیات
  • دوری از مصرف مشروبات الکلی
لیفت سینه
لیفت سینه

هزینه جراحی ماستوپکسی چگونه تعیین می شود؟

برای تعیین هزینه ماستوپکسی یا لیفت سینه معیارهای متفاوتی وجود دارد. البته به‌صورت کلی، چند معیار اصلی برای تعیین هزینه ماستوپکسی یا لیفت سینه وجود دارد. موارد زیر از اصلی‌ترین معیارهای تعیین کننده در هزینه ماستوپکسی یا لیفت سینه است:

  • هزینه تیم جراحی یا دستمزد پزشک
  • هزینه تهیه ابزار و تجهیزات جراحی
  • هزینه اتاق جراحی
  • هزینه‌های مربوط به بیمارستان یا کلینیک
  • هزینه خرید گن، دارو و سایر ابزارهای لازم
  • هزینه آزمایش‌های پیش از جراحی

چرا هزینه ماستوپکسی در کلینیک‌ های مختلف متفاوت است؟

هزینه ماستوپکسی یا لیفت سینه در کلینیک یا بیمارستان‌های مختلف کاملا متفاوت است. هرچند که برای تعیین این هزینه معیارهای اصلی وجود دارد؛ اما با این وجود هر کلینیک یا بیمارستان باتوجه به نکاتی مانند سابقه کار، نوع جراحی و تیم پزشکی مخصوصی که دارد، نرخ قیمتی خاصی را برای هزینه جراحی خود تعیین می‌کند.

هزینه عمل ماستوپکسی در سال جاری

هزینه ماستوپکسی یا لیفت سینه در سال جاری حدود 50 میلیون است. البته این هزینه یک مبلغ حدودی است و نمی‌توان با قطعیت درمورد آن حرف زد. باتوجه به معیارهای گفته شده، بیمارستان یا کلینیک‌های مختلف برای تعیین دقیق این هزینه، مبلغ مناسب با خدمات خود را به افراد ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای انجام جراحی ماستوپکسی با مناسب‌ترین هزینه، با مشاورین ما در کلینیک ایران لیپوماتیک در ارتباط باشید و از خدمات ما استفاده کنید.

آیا هزینه ماستوپکسی با بیمه قابل پرداخت است؟

برخی از افرادی که برای جراحی پروتزپکسی یا لیفت سینه اقدام می‌کنند، بودجه لازم جهت انجام آن را ندارند. از آنجایی که شرکت بیمه هزینه‌های بسیاری از عمل‌های زیبایی را پرداخت می‌کند، افراد تصور می‌کنند که هزینه‌های مربوط به این جراحی هم با کمک بیمه قابل پرداخت است.

اما نکته مهم در مورد این موضوع این است که بیمه درصورتی هزینه‌های ماستوپکسی را پرداخت می‌کند که فقط نیت درمانی داشته باشد. به زبان ساده‌تر، اگر فرد با مشکلات داخلی روبرو باشد و پزشک برای رفع این مشکلات، جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه را توصیه کند، فرد می‌تواند با ارائه مدارک پزشکی خودف بخشی از از این هزینه را از بیمه دریافت کند.

اما اگر هدف از انجام این جراحی فقط رفع چربی‌های مازاد و ایجاد تناسب اندام باشد، یا به زبان ساده‌تر، جراحی با هدف زیبایی انجام شود، بیمه هیچ هزینه برای آن پرداخت نمی‌کند. به همین دلیل همه افراد نمی‌توانند به صورت صددرصد مطمئن باشند که هزینه‌های مربوط به این جراحی از طریق بیمه پرداخت می‌شود.

هزینه لیفت سینه
هزینه لیفت سینه

کم هزینه ترین یا خطرناک ترین کلینیک ها!

نکته بسیار مهمی که درمورد هزینه‌های جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه وجود دارد، این است که کم بودن بیش از حد آن، کمی خطرناک است. به زبان ساده‌تر، اگر متوجه شدید که یک کلینیک ایران جراحی را با هزینه بسیار کمتر انجام می‌دهد، حتما در مورد آن تحقیق کنید. زیرا در بسیاری از مراکز به‌اصطلاح پزشکی افرادی حضور دارند که مدارک لازم جهت طبابت را نداشته و با این وجود دست به انجام جراحی‌های مهمی مانند ماستوپکسی می‌زنند.

جراح‌های زیبایی باید مهارت و توانایی لازم برای انجام این عمل‌ها را داشته باشند. به همین دلیل حتما پیش از انجام این جراحی، به صورت دقیق و درست درمورد کلینیکف مراکز پزشکی و حتی پزشکان و تیم همراه آنها تحقیق کنید. خوب است بدانید کادر پزشکی ما در کلینیک ایران لیپوماتیک با سال‌ها تجربه و مهارت، تمام جراحی‌های زیبایی را با نهایت دقت و آرمایش انجام داده و نتیجه دلخواه شما را رقم می‌زنند.

با رفع چربی های مازاد و هزینه اندک، به نتیجه دلخواه برسید!

انجام جراحی ماستوپکسی به شما کمک می‌کند که در کمترین زمان به اندام دلخواه خود برسید. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب، یکی از بهترین جراحی‌های زیبایی را انجام داده و از اصلاح فرم سینه‌های خود لذت ببرید. پس اگر دوست دارید حس داشتن اندام زیبا را تجربه کنید، با مشاورین ما تماس بگیرید و اطلاعات دقیق‌تر درمورد جراحی ماستوپکسی را به دست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا