لیفت صورت

هزینه لیفت صورت در سال 1402

آیا تاکنون چیزی درمورد جراحی لیفت صورت شنیده‌اید؟ اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از چین‌و‌چروک‌ و افتادگی پوست خود خسته شده‌اید، جراحی لیفت صورت بهترین گزینه برای شما است. این عمل زیبایی با استفاده از ابزارهای مخصوص جراحی و به‌منظور رفع افتادگی یا مشکلات پوستی انجام می‌شود. از آنجایی که این جراحی مزیت‌های زیادی دارد، در سال‌های اخیر بسیاری از بانوان و حتی آقایان برای رفع مشکلات ظاهری خود به سراغ این جراحی رفتند. یکی از بارزترین نکات این جراحی، هزینه لیفت صورت است.

اگر اهل انجام جراحی‌های زیبایی باشید، احتمالا می‌دانید که هر جراحی باتوجه به مشکلاتی که افراد دارند، جراحی‌های خاصی را به آنها پیشنهاد می‌دهند. در بین تمام شیوه‌های مختلفی که برای رفع مشکلات پوستی وجود دارند، جراحی لیفت صورت اصلی‌ترین و بهترین جراحی پیشنهادی است. بسیاری از پزشکان باتجربه مانند ایران لیپوماتیک، انجام این جراحی را به مراجعین خود پیشنهاد می‌دهند.

پیش از اینکه بخواهیم درمورد نکات مختلف این جراحی مانند هزینه لیفت صورت وغیره صحبت کنیم، باید روند انجام آن و مزایای مختلف را بررسی کنیم. پس تا انتها این مقاله را مطالعه کنید، زیرا قرار است با جذاب‌ترین جراحی صورت آشنا شوید.

بروز مشکلات پوستی در چهره!

با گذشت زمان چین‌و چروک‌های زیادی در چهره افراد ایجاد می‌شود. این چین‌و چروک‌ها می‌تواند به دلایل مختلف مانند افزایش سن، ژنتیک و حتی وجود بیماری‌های پوستی زمینه‌ای رخ دهد. از آنجایی که صاف و شفاف بودن پوست صورت یکی از اصلی‌ترین معیارهای زیبایی است، بروز چنین مشکلاتی می‌تواند باعث کاهش اعتماد به‌نفس افراد شود.

علاوه بر آن، هنگامی که چین‌و‌چروک‌های زیادی در صورت نمایان شود، سن افراد به صورت ناخودآگاه بیشتر نشان داده می‌شود. در چنین شرایطی انجام یک جراحی زیبایی می‌تواند تمام مشکلات را رفع کند. از آنجایی که با پیشرفت علم پزشکی و زیبایی، شیوه‌های مختلفی برای رفع این مشکلات وجود دارد، بسیاری از مردم برای انتخاب بهترین شیوه جراحی سردرگم هستند. در بین تمام شیوه‌های مختلف جراحی، لیفت صورت بهترین و مفیدترین شیوه جراحی صورت است.

جراحی لیفت صورت، راهی برای جوانی!

همانطور که گفتیم جراحی لیفت صورت یکی از بهترین شیوه‌های جراحی برای جوانسازی و بهبود شرایط زیبایی افراد است. این جراحی به صورت متمرکز به حذف بافت‌های اضافی صورت پرداخته و چین‌و چروک‌های پوستی را از بین می‌برد. جراحی لیفت صورت با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام می‌شود. در این جراحی ابتدا پزشک با مشخص کردن بخش‌های مخصوصی از صورت، بهترین نقاط برای برش و لیفت را شناسایی می‌کند.

سپس با استفاده از تجهیزات مخصوص، بخشی از پوست صورت را برش داده و بافت‌های اضافی آن را جدا می‌کند. پس از جداسازی بافت‌های اضافی صورت، نوبت به کشیدن پوست و برش قسمت‌های اضافی آن می‌رسد. برش دادن قسمت اضافی پوست اصلی‌ترین مرحله این جراحی است که کمک زیادی به رفع چین‌و‌چروک و افتادگی پوست می‌کند. پس از این مرحله جراح باید سایر بافت و عضلات صورت را سرجای خود قرار داده و بخیه بزند. این جراحی بسته به میزان افتادگی یا مشکلات پوستی حدود 3 الی 4 ساعت زمان می‌برد.

افتادگی پوست
افتادگی پوست

مزیت های جراحی لیت صورت!

 جوانسازی صورت و از بین برادن مشکلات پوستی یکی از مهم‌ترین معیارهای زیبایی است که اعتماد به‌نفس افراد را افزایش می‌دهد. علاوه بر آن، از آنجایی که چهره یکی از مهم‌ترین اجزا در زیبایی افراد است، حتی کوچک‌ترین مشکلات در آن می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی افراد داشته باشد. از سوی دیگر، بروز چین‌و‌چروک‌های پوستی، افتادگی پوست و بروز سلولیت‌های مختلف در بخش‌های از صورت، باعث کاهش اعتماد به‌نفس افراد شده و تمایل آنها برای حضور در جمع را از بین می‌برد.

در شرایطی که با وجود حجم زیادی از جراحی‌های زیبایی، هرکس می‌تواند راهکار متفاوتی ارائه دهد، انجام جراحی لیفت صورت با مزیت‌های مختلف و هزینه مناسب، بهترین و سودمندترین راهکار است. یکی دیگر از مزیت‌های مهم، مناسب بودن هزینه لیفت صورت نسبت به سایر روش‌های زیبایی است. علاوه بر آن، از آنجایی که این جراحی با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام می‌شود، نتیجه آنها تا سال‌ها ماندگار است. در این بین رعایت برخی اصول، به ماندگاری بیشتر این نتایج کمک می‌کند.

مراقبت های بعد از لیفت صورت

همانطور که در بخش قبل گفتیم رعایت برخی از اصول و نکات مراقبتی باعث ماندگاری بیشتر نتایج جراحی می‌شود. به‌نظر شما این اصول چیست؟ در جلسات مشاوره پیش از جراحی، پزشکان مجموعه از نکات را به مراجعین خود پیشنهاد می‌دهند. این نکات مراقبتی مربوط به دوران بعد از جراحی بوده و دوران نقاهت را ساده‌تر، و ماندگاری نتیجه جراحی را تضمین می‌کند. بخشی از این مراقبت‌ها به شرح زیر است:

  • استفاده از گن‌های طبی و استاندارد صورت
  • مصرف داروهای مسکن و تجویز شده
  • عدم ماساژ صورت
  • داشتن برنامه غذایی مناسب

هزینه جراحی لیف صورت

همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، یکی از بارزترین مزیت‌های این جراحی، مناسب بودن هزینه لیفت صورت است. البته نکته بسیار مهمی که درمورد هزینه لیفت صورت وجود دارد این است که این قیمت باتوجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. علاوه بر آن بسیاری از کلینیک‌های مختلف زیبایی، برای تعیین هزینه لیفت صورت معیارهای متفاوتی دارند.

هرکدام از این معیارها باتوجه به شرایط و موقعیت کلینیک رتبه‌بندی می‌شوند. از اصلی‌ترین عواملی که در هزینه‌های لیفت صورت اثرگذار است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چین و چروک های پوستی
چین و چروک های پوستی

دستمزد تیم جراحی و پزشک

یکی از مهم‌ترین عواملی که در تعیین هزینه لیفت صورت نقش دارد، دستمزد تیم جراحی و پزشک است. روال کار بسیاری از پزشکان بدین صورت است که تیم جراحی مخصوصی برای انجام جراحی‌های مختلف دارند. علاوه بر آن دستمزد هرکدام باید به صورت جداگانه پرداخت شود. از سوی دیگر، بسیاری از کلینیک‌های زیبایی تیم خاصی برای جراحی‌های زیبایی دارند. به هر صورت افرادی که قصد انجام جراحی لیفت صورت را دارند باید برای تیم جراحی و پزشک هزینه جداگانه پرداخت کنند.

هزینه بیمارستان

از آنجایی که لیفت صورت به روش جراحی انجام می‌شود، انجام آن باید در اتاق‌های مخصوص باشد. این اتاق‌های مخصوص در بیمارستان‌ها یا کلینیک‌های خصوصی که انواع تجهیزات جراحی را دارند وجود دارد. به همین دلیل افراد باید جدا از سایر هزینه‌های لیفت صورت، هزینه را برای اتاق‌ عمل بیمارستان پرداخت کنند.

هزینه تجهیزات جراحی

همانطور که گفتیم تجهیزات اتاق جراحی نقش مهمی در روند جراحی دارد. بسیاری از این تجهیزات گران‌قیمت بوده و بروز هرگونه خرابی یا مشکل در آنها هزینه زیادی دارد. به همین دلیل کلینیک یا بیمارستان‌های که از این تجهیزات استفاده می‌کنند، هزینه مشخصی را برای استفاده از این تجهیزات از افراد دریافت می‌کنند.

هزینه آزمایش‌های قبل و بعد از عمل

هزینه آزمایش‌های قبل و بعد از عمل از هزینه‌های جانبی جراحی لیفت صورت است. درواقع از آنجایی که افراد باید پیش از جراحی آزمایش‌های خاصی را انجام داده و پرونده پزشکی خود را به تیم جراحی ارائه دهند، باید هزینه‌ای برای انجام آزمایش‌ها پرداخت کنند. این هزینه در کلینیک‌های مختلف، متفاوت است.

نوع روش لیفت صورت

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در تعیین هزینه لیفت صورت، نوع روش آن است. درواقع اگر لیفت صورت به شکل کامل انجام شود هزنیه‌های آن بیشتر است. درواقع هرچه میزان جراحی کمتر و روش آن ساده‌تر باشد، تیم پزشکی هزینه کمتری برای آن دریافت می‌کند. درصورتی که لیفت فقط برای شقیقه، پیشانی یاغیره انجام شود، هزینه‌های آن کاهش می‌یابد.

هزینه جراحی لیفت صورت در سال 1402

باتوجه به معیارهای مختلفی که گفته شد، می‌توان هزینه‌های متفاوتی برای لیفت صورت تخمین زد. به صورت کلی هزینه لیفت کامل صورت در سال جاری حدود 100 میلیون است. علاوه بر آن لیفت شقیقه و پیشنهاد حدود 50 و لیفت میدفیس و گردن حدود 70 میلیون است. نکته بسیار جالبی که درمورد این جراحی زیبایی وجود دارد این است که با رعایت هرکدام از اصول و نکات مراقبتی، هرکدام از این روش‌های لیفت صورت حدود 15 سال ماندگاری دارد.

جراحی صورت
جراحی صورت

پرداخت هزینه لیفت با استفاده از بیمه، شایعه یا واقعیت؟

برخی از افراد بدین باورند که می‌توانند هزینه‌های لیفت صورت را با استفاده از بیمه پرداخت کنند. نکته مهم درمورد این عقیده این است که بیمه فقط هزینه‌های مربوط به عمل‌های درمانی را پرداخت می‌کند. به زبان ساده‌تر اگر جراحی لیفت صورت با نظر پزشکو برای رفع مشکلات داخلی انجام شود، بیمه بخشی از هزینه‌های آن را پرداخت می‌کند. در صورتی که این جراحی برای بهبود شرایط ظاهری و جوانسازی انجام شود، بیمه هیچ هزینه برای آن پرداخت نمی‌کند.

با لیفت صورت چهره خود را جوان تر کنید!

لیفت صورت از آن دسته عمل‌های زیبایی است که می‌تواند در کمترین زمان، تمام بافت‌های اضافی و افتادگی‌های پوستی را از بین ببرد. علاوه بر آن می‌تواند باعث جوانسازی پوست شده و اعتماد به‌نفس افراد را برای حضور در جمع بیشتر کند. به همین دلیل اگر جزو افرادی هستید که از چین‌و‌چروک‌های پوستی خسته شده‌اید، یا افتادگی پوست صورتتان شما را کلافه کرده است، می‌توانید جراحی لیفت صورت را انجام دهید.

همچنین اگر تجربه یا اطلاعات زیادی از عمل‌های جراحی و لیفت صورت ندارید، اصلا نگران نباشید. زیرا می‌توانید با مشاورین ما در کلینیک ایران لیپوماتیک در ارتباط باشید. مشاورین ما بهترین و کاربردی‌ترین توضیحات پیش از عمل لیفت صورت را به شما ارائه داده و شما را برای انجام این جراحی جذاب آماده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا