لیفت صورت

قبل از لیفت صورت چه چیزهای بخوریم؟ برنامه غذایی قبل از لیفت صورت

صورت یا چهره یکی از اصلی‌ترین معیارهای زیبایی است که در نگاه اول، توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب می‌کند زیرا هر فرد در اولین برخورد به چهره افراد نگاه می‌کند. به همین سبب بروز چین و چروک‌های پوستی وغیره، چهره افراد را پیرتر و شکسته‌تر نشان می‌دهد. همین امر باعث شد که بسیاری از افراد با انجام لیفت صورت، به جوانسازی چهره خود بپردازند. یکی از اصلی‌ترین عواملی که نقش زیادی در جراحی دارد، برنامه غذایی قبل از لیفت صورت است.

ایران لیپوماتیک، یکی از برترین و ماهرترین جراحان عرصه زیبایی است که سابقه زیادی در انجام جراحی‌های زیبایی دارد. بر همین اساس و باتوجه به نقش برنامه غذایی در روند لیفت صورت و دوران نقاهت پس از آن، قصد داریم امروز در این مقاله برنامه‌ غذایی قبل از لیفت صورت را بررسی کرده و تاثیرات آن را مشاهده کنیم. پس اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از لیفت صورت و عملکرد آن اطلاعی ندارید، با مطالعه این مقاله تمام ابعاد آن را بشناسید.

گذر زمان و اثرات آن در چهره!

با گذشت زمان و افزایش سن افراد، تغییرات زیادی در چهره نمایان می‌شود. افزایش سن و ژنتیک از اصلی‌ترین عواملی است که باعث چین‌وچروک‌های مختلف می‌شود. علاوه بر آن، افتادگی پوست، بروز حفره‌ و سلولیت‌های پوستی از رایج‌ترین عوارضی است که پس از گذشت مدتی در صورت افراد نمایان می‌شود.

از آنجایی که چهره تاثیر زیادی در اعتماد به‌نفس افراد دارد، با بروز هرگونه از مشکلات یا عیب‌های ظاهری، بخش زیادی از اعتماد به‌نفس افراد کاهش یافته و عزت نفس کافی برای حضور در جمع را ندارند. در چنین شرایطی، تمام افراد به دنبال راهی هستند که بتوانند تمام عیب و مشکلات ظاهری خود را از بین ببرند. به عقیده شما چه راهکاری می‌تواند این مشکلات را از بین ببرد؟

با بهبود علم پزشکی و استفاده از تجهیزات مخصوص جراحی، جراحان روش‌های خوبی را برای جوانسازی چهره ارائه دادند. جراحی لیفت صورت دقیقا همین شیوه است که می‌تواند در کمترین زمان و به‌ساده‌ترین شکل، تمام چین‌و‌چروک‌های پوستی را از بین ببرد.

پیش از لیفت صورت باید چه کارهای را انجام دهیم؟

از آنجایی که برخی از افراد نسبت به روند جراحی یا عملکرد آن اطلاعاتی ندارند، اولین اقدامی که باید برای جراحی لیفت صورت انجام شود، جست‌و‌جو در مرورگر گوگل و کسب اطلاعات اولیه است. این اطلاعات شامل مواردی مانند نحوه جراحی، مدت زمان آن، بهترین جراح لیفت صورت، عملکرد و تاثیر آن در چهره، میزان ماندگاری لیفت صورت، دوران نقاهت آن وغیره است. پس از آن و با پیدا کردن جراح خوب، باید چند جلسه مشاوره پیش از عمل را برگزار کنید.

در این جلسات افراد باید مدارک پزشکی خود را به تیم جراحی ارائه دهند. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • ارائه توضیحات درمورد سوابق جراحی یا عمل‌های زیبایی
  • سابقه حساسیت به داروی خاص
  • ارائه مدارک لازم درمورد بیماری‌های زمینه‌ای ( در صورت ابتلا )
  • بیان استرس یا ترس‌های بیش از حد از جراحی
جراحی لیفت صورت و برنامه غذایی آن
جراحی لیفت صورت و برنامه غذایی آن

رژیم غذایی قبل از لیفت صورت

شاید با شنیدن نام رژیم غذایی قبل از لیفت صورت، تصور کنید که باید پیش از انجام این جراحی، برنامه‌های غذایی خاصی داشته باشید. برخلاف این عقیده، برنامه غذایی قبل از لیفت صورت باید بسیار ساده و در عین حال حاوی مواد غذایی سالم باشد. به همین ترتیب، اگر پیش از این از مشاور یا پزشک تغذیه کمک نگرفته‌اید یا اطلاعی از چگونگی رژیم غذایی قبل از لیفت صورت ندارید، اصلا نگران نباشید. موارد زیر از اصلی‌ترین برنامه‌های غذایی پیش از لیفت صورت است:

  • غذاهای فست‌فود یا پرکالری را ممنوع کنید.
  • مواد غذایی حاوی ویتامین سی را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • از استعمال دخانیات به مدت دو هفته پیش از عمل خودداری کنید.
  • دو هفته پیش از عمل به هیچ‌عنوان مشروبات الکلی نخورید.
  • مصرف سبزیجات و فیبر را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • از مصرف قرص‌های ضدانعقاد خون مانند آسپرین خودداری کنید.

چرا باید برنامه غذایی قبل از لیفت صورت را رعایت کنیم؟

لیفت صورت با از بین بردن افتادگی و پوست‌‌های اضافی چهره، فرم و ظاهر زیباتری به افراد می‌دهد. به همین دلیل انجام این جراحی باید در شرایط درست بدنی انجام شود. هنگامی که افراد برنامه غذایی قبل از لیفت صورت را به‌درستی رعایت کنند، سیستم ایمنی بدن عملکرد بهتری از خود ارائه می‌دهد. هنگامی که سیستم ایمنی بدن در هنگام عمل یا بعد از آن و در دوران نقاهت، عملکرد بهتری داشته باشد، افراد از خطر یا آسیب‌های احتمالی به‌دور هستند.

لیفت صورت چگونه انجام می شود؟

در جلسات معاینه پیش از عمل ابتدا جراح با معاینه افراد، قسمت‌های مختلفی از صورت که بیشترین میزان چربی یا افتادگی را دارد انتخاب می‌کند. درواقع این بخش‌ها اصلی‌ترین قسمت‌های صورت هستند که نیاز به جراحی دارند. پس از آن در روز جراحی، پزشک برش‌های کوچکی را در قسمت‌های مختلف صورت مانند اطراف گونه، قسمت پیشانی وغیره ایجاد می‌کند.

با برداشتن پوست صورت، چربی یا بافت‌های اضافی صورت را از عضلات اصلی آن جدا می‌کند. پس از آن، نوبت به برش دادن پوست‌های اضافی می‌رسد. این مرحله اصلی‌ترین مرحله جراحی است که می‌تواند تمام چروک و سلولیت‌های پوستی را از بین ببرد. با کشیدن پوست صورت و اصلاح فرم اصلی آن، قسمت اضافی پوست مشخص می‌شود.

بعد از اینکه پوست‌های اضافی مشخص شد، جراح قسمت مازاد را برش داده و بخش‌های اصلی پوست را بخیه می‌زند. نکته بسیار مهمی که درمورد نحوه بخیه زدن وجود دارد این است که این کار باید به شکلی انجام شود که هیچگونه اثری از زخم یا برش در آن نمایان نباشد.

عوارض و آسیب های بی توجهی به برنامه غذایی

همانطور که گفتیم انجام لیفت صورت یا هر عمل جراحی دیگری باید در شرایط جسمانی درستی انجام شود. در شرایطی که افراد نسبت به رعایت برنامه غذایی قبل از لیفت صورت بی‌توجه باشند، یا مواد غذایی مضر بخورند، قطعا سیستم ایمنی بدن نمی‌تواند عملکرد درستی از خود نشان دهد. در چنین شرایطی سیستم ایمنی بدن ضعیف شده در برابر تغییراتی که در بدن ایجاد می‌شود، واکنش‌های خوبی ندارد. به همین جهت توصیه می‌شود که دو هفته پیش از جراحی لیفت صورت تمام اصول و نکات غذایی را رعایت کرده و بدن خود را در شرایط ایده‌آل قرار دهید.

جوانسازی صورت
جوانسازی صورت

بهترین برنامه غذایی برای لیفت صورت!

شاید با خود تصور کنید که برنامه غذایی قبل از لیفت صورت باید شامل مواد غذایی خاصی باشد. برخلاف این عقیده، شما می‌توانید یک برنامه غذایی کاملا ساده و سالم داشته باشید. اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید، می‌توانید با مشاورین ما در کلینیک ایران لیپوماتیک در ارتباط باشید. مشاوران ما با بررسی شرایط جسمی و نوع عمل شما، بهترین و سالم‌ترین برنامه غذایی قبل از لیفت صورت را به شما ارائه می‌دهند.

همچنین می‌توانید با برگزاری چندین جلسه مشاوره پیش از عمل در کلینیک ایران لیپوماتیک، تمام انتظارات و توقعات خود را از جراحی و نتایج آن بیان کنید. تیم جراحی ما در کلینیک ایران لیپوماتیک باتوجه به شرایطی که دارید، نتیجه دلخواهتان را برای شما رقم می‌زنند.

جوانسازی چهره، معجزه زیبایی

چهره از اصلی‌ترین رکن‌های زیبایی است. به همین دلیل باید به هرنحوی مراقب صورت خود باشیم. علاوه بر آن، مراقبت از پوست صورت یا حتی انجام جراحی‌های زیبایی مانند لیفت صورت باعث افزایش اعتماد به‌نفس شده و افراد می‌توانند با عزت نفس بیشتری در جامعه ظاهر شوند. پس با انجام این جراحی، چهره خود را چند برابر زیباتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا