ابدومینوپلاستی

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی یا لیفت شکم

جراحی ابدومینوپلاستی یا لیفت شکم از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی است که به صورت متمرکز بر حذف چربی‌های شکم، پهلو و کمر فعالیت دارد. درواقع این جراحی با استفاده از تجهیزات مخصوص جراحی، تمامی چربی‌های که در نواحی شکم و پهلو جمع شده باشند را از بین می‌برد. از آنجایی که این جراحی فقط به حذف چربی‌های شکم و پهلو می‌پردازد، هزینه آن نسبت به سایر روش‌های جراحی کمتر است. درواقع کمتر بودن هزینه جراحی ابدومینوپلاستی از بارزترین مزیت‌های این جراحی به شمار می‌رود.

دکتر علی اکبر مروتی، یکی از برترین جراحان عرصه عمل‌های زیبایی است که سال‌های زیادی در زمینه جراحی‌های زیبایی فعالیت دارد. از آنجایی که انجام این جراحی‌های زیبایی تاثیر زیادی در لاغری افراد دارد، امروزه تعداد زیادی از مردم برای رسیدن به اندام دلخواه خود به سراغ این جراحی کاربردی می‌روند.

جراحی ابدومینوپلاستی یا لیفت شکم در کنار مزیت‌ و تاثیرات بسیار مثبتی که در بدن دارد، با مناسب‌ترین هزینه هم قابل انجام است. به زبان ساده‌تر، هزینه این جراحی در مقایسه با سایر روش‌های لاغری بسیار مناسب بوده و به همین دلیل توانسته توجه بسیاری از بانوان و حتی آقایان را به سمت خود جلب کند. از آنجایی که هزینه یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب کردن یا نکردن یک عمل زیبایی به‌شمار می‌رود، قصد داریم در این مقاله قیمت حدودی از هزینه جراحی ابدومینوپلاستی را به دست بیاوریم.

جراحی ابدومینوپلاستی، معجزه لاغری شکم

اگر بخواهیم یکی از جراحی‌های لاغری را به عنوان مفیدترین و کاربردی‌ترین جراحی برای حذف چربی‌های مازاد شکم درنظر بگیریم، قطعا باید از جراحی ابدومینوپلاستی یا لیفت شکم نام ببریم. این جراحی به‌صورت کامل به حذف چربی‌های شکم و پهلو می‌پردازد. علاوه بر آن، با فرم‌دهی به کمر باعث شکل‌گیری بسیار زیبا‌تر آن می‌شود.

این جراحی به سه روش انجام می‌شود. ابدومینوپلاستی به سه روش کامل، مینی و گرداگرد انجام می‌شود. در بخش زیر به معرفی کوچکی از این سه شیوه می‌پردازیم:

عمل لیفت شکم
عمل لیفت شکم

ابدومینوپلاستی کامل

ابدومینوپلاستی یا لیفت شکم کامل تمام چربی‌های شکم، پهلو و کمر را از بین می‌برد. این شیوه از ابدومینوپلاستی مخصوص آن دسته از افرادی است که در تمام بخش‌های مختلف شکم خود با حجم زیادی از چربی‌های مازاد درگیر هستند. اغلب این افراد جثه نسبتا تپلی داشته و سیستم بدن آنها به‌صورتی است که اغلب چربی‌های بدن آنها در قسمت شکم جمع می‌شود. به همین دلیل می‌توانند با انجام جراحی ابدومینوپلاستی کامل، تمام چربی‌های اضافی را از بین ببرند.

ابدومینوپلاستی مینی

ابدومینوپلاستی مینی یکی دیگر از روش‌های لیفت شکم است که آن دسته از افرادی که با چربی زیرشکم درگیر هستند به سراغ آن می‌روند. درواقع بسیاری از افراد سیستم بدن آنها به‌صورتی است که چربی‌های زیادی در بدنشان ندارند؛ اما اگر چربی در بدن آنها وجود داشته باشد، در قسمت زیرشکم انباشته می‌شود. این افراد می‌توانند با انجام جراحی ابدومینوپلاستی مینی، که هزینه آن نسبت به سایر روش‌ها کمتر هم هست، چربی‌های مازاد خود را از بین ببرند.

ابدومینوپلاستی گرداگرد

ابدومینوپلاستی گرداگرد مخصوص چربی‌های پشت و کمر است. درواقع در این روش ابتدا جراح چربی‌های کمر را برداشته و سپس با برگرداندن بیمار، چربی‌های مازاد در قسمت شکم را هم از بدن جدا می‌کنند. این روش از ابدومینوپلاستی برای آن دسته از افرادی که با چربی‌های کمر درگیر هستند بسیار مناسب است.

قیمت جراحی تامی تاک
قیمت جراحی تامی تاک

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی چقدر است؟

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در سال 1402 حدود 70 میلیون تخمین زده شده است. البته این قیمت باتوجه به معیارهای مختلفی تعیین می‌شود. همچنین اگر بعد از جراحی ابدومینوپلاستی فرد بخواهد که از چربی‌های تزریق شده برای تزریق به باسن یا سایر نواحی بدن استفاده کند، باید حدود 10 میلیون اضافی بابت آن پرداخت کند. میزان دقیق‌تر هزینه جراحی ابدومینوپلاستی باتوجه به عوامل مختلف و در کلینیک یا بیمارستان‌های گوناگون تعیین می‌شود.

چه عواملی در تعیین هزینه لیفت شکم نقش دارند؟

عواملی که تعیین کننده هزینه جراحی ابدومینوپلاستی نقش دارند بسیار متغیر است. درواقع هرکدام از پزشکان یا کلینیک‌های خصوصی و دولتی، برای دریافت هزینه‌های جراحی زیبایی فاکتورهای متفاوتی دارند. همچنین از آنجایی که هزینه‌های جانبی جراحی هرساله در حال کاهش یا افزایش است، نمی‌توان گفت که هزینه‌ جراحی‌های زیبایی مانند ابدومینوپلاستی یا جراحی‌های دیگر، در سال‌های اخیر کاملا یکسان است.

در قسمت زیر به چند مورد از اصلی‌ترین عواملی که در تعیین هزینه جراحی ابدومینوپلاستی یا لیفت شکم نقش دارند می‌پردازیم:

  • نوع جراحی ابدومینوپلاستی
  • شیوه انجام این جراحی
  • هزینه ابزارهای جراحی
  • دستمزد تیم پزشکی
  • دستمزد جراح
  • هزینه خریداری گن‌های طبی
  • مبالغ صرف شده برای خرید دارو
چربی های شکم
چربی های شکم

آیا پرداخت هزینه ابدومینوپلاستی با شرکت خاصی قابل پشتیبانی است؟

تنها شرکتی که می‌توان برای پرداخت هزینه ابدومینوپلاستی روی آن حساب کرد، شرکت بیمه است. البته پرداخت این هزینه ملزم به وجود شرایط مشخصی است. درواقع اگر جراحی ابدومینوپلاستی با هدف درمانی یا رفع مشکلات داخلی انجام شود، بیمه بخشی یا تمام هزینه آن را پرداخت می‌کند. در شرایطی که جراحی ابدومینوپلاستی برای بهبود شرایط زیبایی افراد شود و فرد هیچگونه مشکل داخلی نداشته باشدف بیمه هزینه برای آن پرداخت نمی‌کند.

با لیفت شکم به اندام دلخواه خود برسید!

جراحی ابدومینوپلاستی ساده‌ترین روشی است که می‌تواند افراد را به اندام دلخواه خود برساند. برخی از افراد به دلایل مختلفی مانند نوع ژنتیکف شیوه زندگی و عادت‌های غذایی خود، از چربی‌های مازاد شکم و پهلو رنج می‌برند؛ اما در سایر نقاط بدن چربی اضافه‌ای ندارند. این دسته از افراد می‌توانند با انجام جراحی ابدومینوپلاستی و پرداخت هزینه مناسب آن، در کمترین زمان به اندام دلخواه خود برسند.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که دوست دارید تجربه داشتن اندامی زیبا و خوش‌فرم را تجربه کنید، می‌توانید با پرداخت هزینه جراحی ابدومینوپلاستی و گذر از دوران نقاهت بسیار ساده آن، این تجربه دلنشین را لمس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا