لیپوماتیک

بایدها و نبایدها درمورد بهترین دکتر لیپوماتیک

اگر خودتان یا هرکدام از اطرافیانتان تجربه عمل زیبایی را داشته باشید، باید بدانید که رسیدن به نتیجه دلخواه آن هم پس از عمل‌های زیبایی به عوامل زیادی بستگی دارد. انتخاب یک جراح مناسب یکی از عواملی بسیار مهمی است که نقش زیادی در نتیجه عمل و چگونگی انجام آن دارد.

اما چه معیارهای تعیین کننده ویژگی‌های یک جراح خوب و کاربلد است؟ یک پزشک ماهر چه پیشنهاد‌های برای عمل‌های زیبایی مراجعین خود خواهد داشت؟ دکتر علی مروتی یکی از بهترین جراحان عرصه عمل‌های زیبایی است که سال‌های زیادی در این عرصه فعالیت کرده است. عمل‌های مانند لیپوماتیک وغیره از ساده‌ترین عمل‌های است که این جراح ماهر انجام می‌دهد. اما به نظر شما چه معیارهای باعث شد که بسیاری از مراجعین این پزشک را به عنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی بدانند؟

عمل لیپوماتیک، ساده اما حساس و حیاتی!

عمل لیپوماتیک یا لیپوساکشن یکی از معروف‌ترین و حساس‌ترین عمل‌های زیبایی است که برای حذف چربی‌های مازاد در نواحی مختلف بدن انجام می‌شود. در واقع با افزایش عمر و اجتماع چربی‌ها، بافت بدن و چربی‌های مازاد با یکدیگر یکی می‌شوند. این چربی‌ها در نواحی مختلفی از بدن مانند ران، بازو، شکم و پهلو، غبغب وغیره جمع شده و گاهی جدا کردن آنها از بافت اصلی بدن بسیار دشوار است.

پیش از این در عمل‌های لیپوماتیک جداسازی چربی‌های اضافه از بدن با استفاده از ابزارهای جراحی انجام می‌شد. در واقع جراح با توجه به مهارت و علم و دانش خود، تمام اندام فرد را معاینه کرده و سپس نواحی مشخصی را برای چربی‌زدایی تعیین می‌کرد. پس از آن در روز عمل با برش دادن پوست بدن، چربی‌های اضافی را از بافت بدن جدا کرده و پوست اضافی را برش می‌دهد. سپس مابقی پوست را بخیه زده و درنهایت یک اندام زیبا را به فرد هدیه می‌دهد.

در روش جدیدی که برای انجام لیپوماتیک ارائه شده، جراح با استفاده از دستگاه کانولا چربی‌های اضافی را از بین می‌برد. این دستگاه دارای دو لوله مخصوص است که وارد حفره‌های بدن شده و چربی‌ها را به تکه‌های کوچک‌تری تبدیل می‌کند.

بهترین شیوه برای عمل لیپوماتیک

تشخیص اینکه کدام یک از دو روش گفته شده بهتر است، ارتباط مستقیمی با صلاحدید جراح و میزان چربی های فرد دارد. البته به صورت کلی امروزه بیشتر جراحان روش دوم را برای عمل لیپوماتیک انتخاب می‌کنند. اما ما در کلینیک ایران لیپوماتیک با انجام هر دو روش، بهترین نتیجه را برای افراد رقم می‌زنیم.

درواقع اگر چربی‌های فردی بسیار زیاد باشد و نیاز به عمل جراحی حس شود، تیم جراحی باید باتوجه به معاینات پیش از عمل، مجوز این نوع از عمل را صادر کنند. اما علاوه بر تمام این نکات، معیارهای مهم دیگری برای انتخاب نوع عمل و حتی بهترین جراحی که می‌تواند این کار را انجام دهد نیز وجود دارد.

شیوه های مختلف لیپوماتیک
شیوه های مختلف لیپوماتیک

سطح انتظارات از یک جراح زیبایی

قطعا هر فردی که در عرصه زیبایی تجربه داشته باشد، مهارت و دانش‌های مختلفی دارد. به همین سبب بسیاری از ما توقعات و انتظارات مختلفی از یک جراح زیبایی داریم. به زبان ساده‌تر ابتدایی‌ترین انتظاری که باید از یک جراح زیبایی داشته باشیم این است که مهارت و دانش کافی برای شناخت ساختار و آناتومی بدن هر فرد را داشته باشد.

علاوه بر آن یک جراح باید بداند که چگونه بهترین شیوه برای عمل لیپوماتیک را انتخاب کند و ساختار بدن یک فرد را شخیص دهد. یکی دیگر از انتظارات بسیار مهم این است که جراح در هنگام عمل تسلط کافی روی بدن فرد را داشته باشد. هنگامی که جراح تسلط و کنترل کافی روی بدن فرد را داشته باشد می‌تواند از شل یا افتاده شدن پوست جلوگیری کند و بهترین نتیجه را رقم بزند.

بهترین جراح برای عمل لیپوماتیک

یک جراح ماهر و کاربلد ویژگی‌های زیادی دارد. در واقع بهترین جراح برای عمل لیپوماتیک جراحی است که تمام معیارهای اصلی و لازم را داشته باشد. اما این معیارها چیست؟ اولین معیار داشتن دانش و مهارت کافی برای این کار است. درواقع کسی که به نام جراح به انجام فعالیت‌های زیبایی و عمل‌های مانند لیپوماتیک می‌پردازد، باید دانش و علم کافی برای این کار را داشته باشد. داشتن تحصیلات مخصوص این حرفه مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیار است.

دومین عامل داشتن تجربه و رزومه‌ی کافی است. درواقع جراحی که تجربه‌ی کافی در زمینه عمل لیپوماتیک یا سایر عمل‌های زیبایی را داشته باشد، با هرنوع آناتومی و ساختاری آشنایی دارد، به همین سبب می‌تواند نتیجه بهتری را رقم بزند. علاوه بر آن، داشتن تجربه کافی باعث جلب اعتماد دیگران شده و خیال آنها را بابت عمل خود آسوده می‌کند.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم برای تشخیص یک جراح خوب، استفاده درست و مناسب از ابزار و تجهیزات است. درواقع یک جراح ماهر باید بداند که از ابزار و تجهیزات پزشکی چگونه و در چه زمان استفاده کند. علاوه بر آن، یک جراح نمی‌تواند بدون تجهیزات ابتدایی، عمل لیپوماتیک را به درستی انجام دهد. به همین سبب تجهیزات و ابزار هم نقش مهمی در رقم زدن یک نتیجه مناسب دارند.

آخرین عامل داشتن تیم جراحی ماهر است. درواقع یک جراح نمی‌تواند به تنهایی تمام مراحل عمل لیپوماتیک را انجام دهد، به همین دلیل نیاز به افراد دیگری دارد که تحت عنوان تیم جراحی همراه او هستند. اعضای این تیم در طی عمل جراح را همراهی کرده و با کمک یکدیگر عمل لیپو را به بهترین نحو انجام می‌دهند. پس اگر برای انتخاب جراح به کلینیک‌های مختلف سر زدید، حتما با تیم جراحی پزشک هم آشنا شوید.

نتایج لیپوماتیک
نتایج لیپوماتیک

ایران لیپوماتیک، مجموعه ای از بهترین ها

اغلب جراح‌های بسیار خوبی که در ایران فعالیت دارند، با کلینیک‌ها و بیمارستان‌های معتبر و باسابقه کشور همکاری می‌کنند. به همین سبب ما در کلینیک ایران لیپوماتیک با جمع‌آوری بهترین و ماهرترین جراح‌های زیبایی، بهترین و حاذق‌ترین تیم زیبایی را برای مراجعین خود آماده کرده‌ایم.

کلام آخر

نتیجه عمل لیپوماتیک و رسیدن به اندام دلخواه تنها یک بخش از مهم‌ترین نکات این عمل است، اما بخش بسیار مهم دیگری که هر فرد باید به آن توجه کند، انتخاب یک جراح ماهر است، زیرا این عمل حساسیت‌های زیادی دارد و در صورت اشتباه ضررهای جبران ناپذیری را به ارمغان می‌آورد. پس اگر قصد دارید یک جراح ماهر را برای عمل خود انتخاب کنید، با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا