لیپوماتیک

چربی های اضافی شکم خود را نزد بهترین جراح لیپوماتیک شکم از بین ببرید!

بسیاری از افراد از تجمع چربی‌های اضافه در شکم خود شکایت دارند؛ چاقی موضعی شکمی، این افراد را به یک چالش بزرگ دعوت می‌کند و آن هم امتحان هر راهی برای لاغری است‌. بیشتر مواقع با رژیم غذایی و تمرینات ورزشی به راحتی نمی‌توانید از این چربی‌های موضعی رهایی یابید و این موضوع احتمالا شما را دلسرد خواهد کرد. اما خوشبختانه به لطف پیشرفت‌هایی که در حوزه جراحی زیبایی پدید آمده است، می‌توانید برای رفع چربی‌های اضافه شکم خود نزد بهترین جراح لیپوماتیک شکم بروید.

کوچک کردن شکم در کمترین زمان، رویایی دست نیافتنی به نظر می‌رسد؛ اما این موضوع آنچنان هم دور از ذهن نیست و با عمل لیپوماتیک امکان‌پذیر خواهد بود. ایران لیپوماتیک، به کمک بهترین تکنیک‌های جراحی زیبایی، این رویا را محقق و شما را در رسیدن به یک اندام ایده‌آل یاری می‌کند. با ما همراه باشید تا برای شما شرح بدهیم که چگونه تنها در یک جلسه درمان، به شکمی صاف و اندامی زیبا دست یابید.

لیپوماتیک شکم چیست؟

جراحان فوق تخصص زیبایی در جدیدترین روش حذف چربی‌های اضافه بدن، از دستگاهی استفاده می‌کنند که قادر است با عملکردی پیشرفته و در زمانی کوتاه، حجم زیادی از چربی را خارج کند. این روش که لیپوماتیک نام دارد، یک جراحی پیکرتراشی کم عارضه و راحت است که با تخلیه موضعی چربی، می‌تواند تغییرات قابل ملاحظه‌ای در سایز و فرم بدن پدید آورد.

لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟

این روش با دستگاهی به نام کانولا انجام می شود و بر مبنای Vibration (ارتعاش) و Suction (مکش) عمل می‌کند. جراح لیپوماتیک شکم برای نفوذ دستگاه به داخل بافت چربی، برشی‌هایی بسیار کوچک (تا حدود  ۵ میلی‌متر) را در سطح شکم ایجاد می‌کند.

حرکات ارتعاشی کانولا بدون اینکه به عروق و دیگر بافت‌ها آسیب برساند، تمامی چربی‌های تجمع یافته زیر پوست را امولسیون می‌کند. فرایند ساکشن همواره در جریان است و چربی‌های تجزیه یافته از طریق لوله تخلیه می‌شوند. این عمل به طور معمول ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد و کمترین میزان کبودی، ورم و درد را به دنبال دارد.

حذف چربی شکم نزد بهترین جراح لیپوماتیک
حذف چربی شکم نزد بهترین جراح لیپوماتیک

لیپوماتیک شکم چه نتایجی به دنبال دارد؟

کسانی که این عمل را تجربه کرده‌اند آن را معجزه‌ای می‌دانند که فرد را از چربی شکم و پهلو، خلاص کرده و فرصت زیستن به سبکی سالم را به آن‌ها هدیه داده است. پس از انجام این عمل لاغری، به نتایج زیر دست می‌یابید:

  • حذف کامل و یکنواخت چربی‌های اضافه شکم و پهلو
  • همواری و یکدستی پوست ناحیه
  • از بین رفتن سلولیت
  • بالا رفتن سطح اعتماد به نفس
  • زیباتر شدن فرم بدن

مزایای کوچک کردن شکم و پهلو با جراحی

روشی که معرفی کردیم به عنوان یکی از بهترین عمل‌های زیبایی فرم‌دهی به بدن شناخته می‌شود. این تکنیک جراحی لاغری شکم و پهلو مزایایی دارد که مهم‌ترین آن‌ها را در زیر آورده‌ایم:

  • جراح زیبایی شکم در این روش از هیچ‌گونه اشعه و حراتی استفاده نمی‌کند و با ایجاد سوختگی به بافت بدن آسیب نمی‌رسد.
  • در این عمل، تنها چربی‌های اضافه مورد هدف هستند و به رگ‌های خونی، ماهیچه و اعصاب آسیبی وارد نمی‌شود.
  • برش‌هایی که جراح در این عمل ایجاد می‌کند، میلی‌متری هستند و شاهد جراحت‌های وسیع روی بدن بیمار نخواهیم بود.
  • ماده بی‌حسی موضعی به طور یکنواختی در لایه‌های چربی نفوذ پیدا می‌کند و فرایند جراحی بدون درد انجام می‌شود.
  • این عمل، دوره نقاهت طولانی ندارد و کبودی و ورم پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود.
  • درمان به طور معمول در یک جلسه انجام می‌شود و بیمار پس از جراحی نیاز به بستری شدن ندارد.
  • در این روش دیواره بین پوست و عضله آسیب نمی‌بیند؛ برای همین پس خالی شدن فضای چربی، پوست بهتر لیفت می‌شود.
  • مدت زمان بستن گن پس از این عمل نسبت به روش‌های قدیمی‌تر کوتاه‌تر است. (۲ الی ۴ هفته)
  • امکان برداشتن چربی‌های بسیار سطحی پوست و چربی نواحی حساس با لیپوماتیک امکان پذیر است.
  • جراح می‌تواند چربی تخلیه شده را برای فرم دهی به برخی نواحی بدن مانند صورت و باسن مجدد استفاده کند.
  • احتمال آمبولی در حین این عمل زیبایی خیلی ضعیف است.
کوچک کردن شکم نزد جراح لیپوماتیک
کوچک کردن شکم نزد جراح لیپوماتیک

آیا جراح لیپوماتیک شکم ، شما را برای عمل مناسب می داند؟

در بالا اشاره کردیم که داشتن پوست ارتجاعی منجر می‌شود که پس از انجام این عمل پوست به‌طور طبیعی خود را جمع کند و پوست اضافی در ناحیه شکم نداشته باشید. دیگر ویژگی‌هایی که شما را تبدیل به یک کاندیدای مناسب برای لیپوماتیک می‌کند شامل موارد زیر است:

  • چاقی شکم به صورت موضعی
  • عدم اضافه وزن بیش از حد (توده شاخص بدنی استاندارد یا کمتر از ۳۰)
  • وزن ثابت
  • سلامت وضعیت عمومی بدن
  • پاسخگو نبودن ورزش و رژیم غذایی
  • عدم استعمال دخانیات

لیپوماتیک یا ابدومینوپلاستی

لیپوماتیک برای افرادی که پوست‌شان سفت است و حالت ارتجاعی خود را از دست نداده، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. به عبارتی افرادی که چاقی موضعی در نواحی مختلف از جمله شکم دارند اما پوست آن‌ها شل نشده است می‌توانند با این روش از شر چربی‌های موضعی خلاص شوند.

اما کسانی که علاوه بر چاقی موضعی با عضلات شکمی افتاده و شل هم مواجه هستند، می‌توانند در کنار این عمل، ابدومینوپلاستی نیز انجام دهند. در روش مذکور، جراح پوست شکم را بافت زیرین جدا و بخشی از پوست که اضافه است را برش می‌دهد؛ در نهایت، پوست را پس از جمع کردن عضلات زیر پوست شکم، مجدد بخیه می‌کند.

عمل جراحی زیبایی شکم درد دارد؟

این عمل (Lipomatic) که جراح لیپوماتیک شکم با هدف خارج کردن چربی‌های اضافه شکم انجام می‌دهد، معمولا بدون بیهوشی عمومی انجام می‌شود. تزریق داروی بی‌حسی موضعی به شکم بیمار، کمک می‌کند تا حین عمل دردی احساس نکند.

همچنین امواج اینفراسونیک حاصل از حرکات سه بعدی کانولا، منجر به تحریک بافت برای ترشح هورمونی به نام «اندورفین» می‌شود. این هورمون یک ماده ضد درد است که احساس درد و نیاز به بیهوشی را حین عمل کاهش می‌دهد. پس از انجام عمل نیز کمی درد طبیعی است که البته با دارو تسکین پیدا می‌کند.

انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک شکم
انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک شکم

کلام آخر؛ دستیابی به اندام ایده‌ آل و شکم زیبا

حال اگر می‌خواهید رویای داشتن شکمی صاف و پهلویی با انحنای زیبا را محقق کنید، می‌توانید با کمک بهترین جراح لیپوماتیک شکم از هر گونه چربی اضافی در این ناحیه خلاص شوید. مرکز فوق تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک ایران لیپوماتیک، تا کنون در زمینه پیکر تراشی موفق کرده و توانسته است افراد بسیاری را در رسیدن به اندام و ظاهر ایده‌آل خود یاری کند. استفاده از بهترین و نوین‌ترین تکنیک‌های جراحی، نوید عملکردی با اطمینان خاطر را به شما زیبا جویان می‌دهد تا از معجزه دستیابی به اندامی جذاب در زمانی کوتاه بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا