ابدومینوپلاستیپیکرتراشیلیپوماتیک

جراحی زیبایی شکم برای مردان!

جراحی‌های زیبایی جزو رایج‌ترین عمل‌های است که هم مردان و هم زنان، نسبت به آن علاقه دارند. در این بین جراحی‌های زیبایی شکم یکی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین جراحی‌های زیبایی است. بسیاری از مردم برای رفع مشکلات جسمی یا بهبود شرایط ظاهری خود به سراغ آن می‌روند؛ اما در طی جراحی‌های زیبایی شکم چه اتفاقی می‌افتد؟

ایران لیپوماتیک، یکی از حاذق‌ترین و باتجربه‌ترین جراحان کلینیک ایران لیپوماتیک است که سال‌های زیادی در عرصه عمل‌های زیبایی، مخصوصا عمل‌های آقایان فعالیت دارد. آیا به‌نظر شما برای انجام جراحی آقایان شرایط یا قوانین خاصی وجود دارد؟ ما قصد داریم در این مقاله با بررسی عمل‌های زیبایی شکم برای مردان به رایج‌ترین شیوه‌های که آقایان می‌توانند با کمک آن به اندام دلخواه خود برسند را بررسی کنیم.

پس اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هیچ اطلاعی در این زمینه ندارید، با ما همراه باشید که مفیدترین شیوه‌های زیبایی شکم را به شما معرفی کنیم.

جراحی زیبایی شکم، راهی تخصصی یا فراگیر!

برخی از افراد جامعه بر این باورند که عمل‌های زیبایی، بیشتر مختص به بانوان است و این سبک از جراحی‌ها چندان کاربردی برای آقایان ندارد. در صورتی که برخلاف این باور، جراحی‌های زیبایی برای مردان یکی از ساده‌ترین روش‌های بهبود شرایط ظاهری و حتی بهبود مشکلات ظاهری است. بسیاری از آقایان با داشتن هدف‌های مختلف به سراغ جراحی‌های زیبایی می‌روند.

در این میان، جراحی‌های زیبایی شکم از پراستفاده‌ترین و پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی بین مردان به شمار می‌رود. نکته بسیار مهمی که درمورد جراحی‌های زیبایی شکم در مردان وجود دارد، این است که شیوه عمل و انجام آنها باید باتوجه به ساختار و آناتومی بدن افراد انجام شود. به همین سبب توصیه می‌شود که هر فرد پیش از اقدام برای جراحی، حتما به یک پزشک خوب مراجعه کند.

انواع روش های جراحی شکم

جراحی‌های زیبایی شکم در روش‌ها و سبک‌های مختلفی انجام می‌شود. همانطور که گفتیم هر فرد باید پیش از انجام این جراحی با مراجعه به پزشک مناسب‌ترین شیوه را برای جراحی خود انتخاب کند. در بخش زیر به معرفی محبوب‌ترین شیوه‌های جراحی شکم می‌پردازیم:

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یا تامی تاک یکی از بهترین و کاربردی‌ترین شیوه‌های از بین بردن چربی‌های مازاد است. این روش علاوه بر نابودی بافت‌های اضافی چربی، تمام پوست اضافی و افتاده بدن را از بین برده و به سفت شدن پوست شکم کمک می‌کند. جراحی ابدومینوپلاستی با استفاده از ابزارهای مخصوص جراحی انجام می‌شود. علاوه بر آن به صورت کامل روی چربی‌های نواحی شکم و پهلو تمرکز دارد.

در این روش جراح ابتدا نواحی موردنظر را برش داده و بافت چربی را از بافت اصلی شکم جدا می‌کند. سپس پوست‌ شکم را کشیده و در نهایت قسمت اضافی آن را برش می‌دهد. این کار کمک می‌کند که پوست شکم و پهلو کاملا سفت شود. سفت و عضلانی شدن پوست شکم، از بین بردن افتادگی و ترک خوردگی پوست، ایجاد اندام ایده‌آل و انجام آزادانه فعالیت‌های ورزشی از اصلی‌ترین مزیت‌های جراحی ابدومینوپلاستی است.

حذف چربی شکم مردان
حذف چربی شکم مردان

لیپوساکشن

شاید بتوان لیپوساکشن را به عنوان اولین و محبوب‌ترین جراحی لاغری در بین مردم دانست. در این جراحی برخلاف ابدومینوپلاستی، جراح روی چربی‌های تمام بدن تمرکز دارد. هرچند که امروزه انجام این شیوه بسیار کمتر شده؛ اما همچنان به عنوان یکی از ابتدایی‌ترین روش‌های لاغری در ایران شناخته می‌شود.

طی این جراحی، جراح با مشخص کردن نقاط موردنظر که بیشترین میزان چربی را در خود جای داده است، ابتدا بخش‌های مشخصی از بدن را علامت‌گذاری می‌کند. سپس با استفاده از ابزارهای مخصوص جراحی، همان نواحی را برش می‌دهد. پس از آن با جداسازی توده‌های چربی از بافت اصلی بدن و برش پوست‌های اضافی، روند جراحی را به اتمام می‌رساند. البته لازم به ذکر است که اگر در حین جراحی نقاطی از بدن نیاز به اصلاح داشت، جراح موظف به انجام این کار است.

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این روش در مقایسه با سایر روش‌های جراحی این است که حجم زیادی از چربی‌های تمام نقاط بدن را از بین می‌برد. همچنین به فرم‌دهی بهتر بدن کمک زیادی می‌کند.

لیپوماتیک

لیپوماتیک، نامی است که احتمالا بسیاری از شما درمورد آن چیزهای مختلف شنیده‌اید. جراحی لیپوماتیک روش نوین و کاملا جدیدی از لیپوساکشن است. درواقع هدف و عملکرد هر دو روش کاملا یکسان است. در هر دو روش، هدف اصلی از جراحی از بین بردن چربی‌های مازاد و فرم‌دهی بهتر بدن است؛ اما تفاوت بارزی که در این دو روش وجود دارد، نحوه انجام آنها است.

درواقع در روش لیپوماتیک، جراح از هیچ ابزار جراحی استفاده نمی‌کند. بلکه با استفاده از دستگاه‌های لیزری و مخصوص به خورد و از بین بردن چربی‌های مازاد می‌پردازد. در این روش جراح ابتدا حفره‌های کوچکی را روش قسمت‌های مختلف بدن ایجاد کرده و سپس با وارد کردن لوله‌های مخصوص در این حفره‌ها، با ایجاد اشعه و حرکات ارتعاشی، به خورد و نابودی چربی‌ها می‌پردازد.

مزیت بسیار جالبی که در این روش وجود دارد این است که جراح می‌تواند با مکش چربی‌های اضافی ( با استفاده از دستگاه مکش) و انتقال آنها به سرنگ‌های مخصوص، از همان چربی‌ها برای فرم‌دهی بهتر نقاط مختلفی از بدن استفاده کند. اغلب جراحان از این چربی‌های برای فرم‌دهی سینه و باسن استفاده می‌کنند.

چرا مردان به سراغ جراحی شکم می روند؟

آناتومی و ساختار بدن افراد به صورتی است که با افزایش سن، داشتن برنامه‌های غذایی مختلف، میزان تحرک و بسیاری عوامل دیگر، فرم و شکل بدن تغییر زیادی می‌کند. به همین سبب بسیاری از آقایان در صورتی که برنامه غذایی درستی نداشته یا کم‌تحرک باشند، در زمان کوتاهی با حجم زیادی از چربی‌های مازاد روبرو می‌شوند. نکته بسیار جالبی که وجود دارد این است که اغلب مردان، بیشتر با شکم و چربی‌های مازاد آن مشکل دارند.

به زبان ساده‌تر با افزایش وزن در مردان، اولین قسمت از بدن که بیشترین میزان چربی را در خود جای می‌دهد شکم است. به همین سبب بسیاری از آقایان برای از بین بردن چربی‌های مازاد خود به سراغ جراحی‌های زیبایی شکم می‌روند.

روش های زیبایی شکم
روش های زیبایی شکم

انتخاب بهترین شیوه جراحی شکم

اگر به هر دلیلی نمی‌دانید که چگونه باید مناسب‌ترین روش برای جراحی شکم را انتخاب کنید، بیاید که با چند توضیح ساده به شما پاسخ دهیم. همانطور که گفتیم برای جراحی شکم روش‌های مختلفی وجود دارد. هرکدام از آنها روند و عملکرد مخصوص خود را اجرا می‌کنند؛ اما در این بین هر فرد باید باتوجه به آناتومی، ساختار بدن و میزان چربی که دارد با پزشک مشورت کرده و بهترین شیوه را انتخاب کند. درواقع اگر شما یا پزشک چندان آشنایی با این اطلاعات نداشته باشید، نمی‌توانید بهترین نتیجه را از جراحی دریافت کنید.

تصور کنید قصد دارید بدون هیچ تحقیقی از روش ابدومینوپلاستی استفاده کنید؛ اما نتیجه دلخواه خود را نمی‌گیرید. این امر بدین دلیل است که بدون توجه به عوامل ذکر شده و فقط برای رهایی از چربی‌های مازاد، اقدام به جراحی کرده‌اید. به همین دلیل توصیه می‌شود که پیش از اقدام برای جراحی‌های زیبایی شکم، ابتدا یک پزشک خوب و ماهر را پیدا کنید. سپس با ارائه مدارک پزشکی و نتیجه‌ای که از عمل خود مدنظر دارید، بهترین روش را برای جراحی زیبایی شکم انتخاب کنید.

مشاوره درست، بهترین انتخاب

اگر نمی‌دانید که چگونه و از چه طریق بهترین مشاوره را به دست بیاورید، می‌توانید از طریق تماس یا مراجعه به سایت ما، یعنی ایران لیپوماتیک، با بهترین مشاوران و جراحان صحبت کنید. ما در کلینیک ایران لیپوماتیک بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت جراحی زیبایی شکم در اختیار آقایان قرار می‌دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا